טרגדיה בראש-העין: תינוקת בת שנתיים נספתה בשריפה

בדליקה שפרצה הלילה בסלון דירה בראש-העין נספתה תינוקת בת שנתיים וחצי ■ אביה של הילדה נפגע באורח קשה בשעה שחילץ את האם ושני אחים נוספים

פעוטה כבת שנתיים וחצי נספתה הלילה בדליקה שפרצה בבניין מגורים בראש-העין. אביה של הילדה נפגע באורח קשה בשעה שחילץ את האם ושני אחים נוספים. פרמדיקים של מד"א טיפלו ב-22 נפגעים במצב קל, מתוכם תשעה ילדים.

"סמוך לשעה 23:30 קיבלנו קריאה על שריפה בבניין מגורים בן 4 קומות ברחוב דוד המלך בראש-העין", סיפר לחדשות 2 באינטרנט דובר מד"א זכי הלר. "כשהפרמדיקים הגיעו למקום הם מצאו את הדירה בוערת ואפופת עשן". בני הזוג שמתגוררים בקומת הקרקע - גבר כבן 30 ואישה כבת 23 - נחלצו מהדירה ביחד עם שני ילדים נוספים, בני 4 ו-6.

"לאחר שהאש דעכה וניתן היה להיכנס לדירה הצוותים מצאו תינוקת בת שנתיים וחצי, שוכבת במיטתה ללא רוח חיים. לצוותים לא נותר אלא לקבוע את מותה", סוביף דובר מד"א. אביה של הפעוטה נפגע משאיפת עשן ומכוויות בגופו ופונה לבית החולים בילינסון במצב קשה.

"כשהגעתי למקום שמעתי לכודים בקומות העליונות צועקים שהם נחנקים מהעשן", סיפר מתנדב איחוד הצלה משה דהן. "היינו בהרבה אירועים קשים, אבל כמה שלא מנסים, אי אפשר להתרגל למראות קשים כאלה של ילדה בת שנתיים שכבר לא איתנו".

בסך הכל פינו כוחות ההצלה מהבניין 22 פצועים במצב קל, בהם שוטר שהגיע ראשון לזירה וסייע לפינוי ותשעה ילדים. הנפגעים פונו לקבלת טיפול רפואי בארבעה בתי חולים באזור המרכז - בילינסון, תל השומר, השרון ומאיר.

בתום כיבוי השריפה ופינוי הפצועים החלו בוחני שריפות לבדוק מה הגורם לאירוע הקשה הלילה, שהסתיים בטרגדיה גדולה.