דומיניק שטראוס-קאהן חשוד במעורבות בפרשיית מין לא חוקית

יו"ר ה-IMF לשעבר זומן לחקירה בצרפת בגין שידול לשירותי מין לא חוקיים ■ עורכי דינו: הוא סבר כי מדובר במסיבות חילופי זוגות ולא ידע כי מעורבות שם נערות ליווי

דומיניק שטראוס-קאהן, יו"ר קרן המטבע (IMF) לשעבר שהודח מתפקידו לאחר שנחשד כי אנס בחודש מאי 2011 חדרנית במלון בניו-יורק, מסתבך בעוד פרשיית מין.

לפי דיווח בסוכנויות הידיעות הזרות, משטרת צרפת זימנה את שטראוס-קאהן לחקירה בחשד למעורבות בהפעלת רשת שירותי מין בלתי חוקית במדינה. שטראוס-קאהן יתייצב במשטרה ביום שלישי הקרוב, וזו תוכל לעכב אותו למשך 48 שעות גם מבלי להגיש כתבי אישום.

החקירה היא בעניין רשת לשירותי מין לא חוקית שהופעלה בסמוך למלונות יוקרה בעיר ליל שבצרפת. לדברי עורכי הדין של שטראוס-קאהן, הוא היה תחת הרושם שמדובר במסיבות חילופי זוגות ולא ידע כי מעורבות שם גם נערות ליווי.

רכישה עצמית של שירותי מין היא חוקית בצרפת, אך שידול ומכירה של השירותים לאחרים אינם חוקיים. בזמן המדובר, שטראוס-קאהן היה עדיין ראש ה-IMF המכהן, ולכן זה לא היה חוקי אם קיבל את שירותי המין במימון של נדבנים.

כזכור, שטראוס-קאהן, 62, זוכה מכל האישומים באונס של החדרנית. הוא נעצר בחודש מאי אשתקד במטוסו בנמל התעופה JFK בניו-יורק, לאחר שחדרנית מסרה למשטרה כי הוא תקף אותה כאשר נכנסה לנקות את הסוויטה שלו במלון סופיטל במנהטן. שטראוס-קאהן זוכה גם מאישומים של ניסיון אונס של עיתונאית בשם טריסטן בנון לפני 8 שנים.