הוט - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-3 מיליון שקל

המבצע החדש של הוט מזניק אותה לפסגת הטבלה, אבל בזק לא מתכוונת לוותר

השבוע נפל דבר בעולם האינטרנט הישראלי. חברת הכבלים הוט שלפה את נשק יום הדין האולטימטיבי: טריפל פליי שכולל מהירות אינטרנט חסרת תקדים של 100 מגה וספק במחיר אטרקטיבי החל מ-20 שקל באמצעות חברת HOTnet. למעשה, עם הוספת ספק האינטרנט למבצע, מדובר כבר ב-Four Play.

ספקיות האינטרנט, שנכנסו להלם, מנסות לעכל את הבשורה המטילה צל כבד על מודל ההכנסות שלהן, וחברות הסלולר זועקות אל שר התקשורת ומבינות שהמהלך הוא רק קדימון ל-Five Play שתציג הוט בקרוב עם מירס.

הפרסומת של הוט באמצעות באומן-בר-ריבנאי, המגבה את המהלך, עשויה היטב ומכילה הפעם גם אלמנטים אקטואליים כמו יאיר לפיד והמחאה החברתית.

עם זאת, יש לומר לזכות המתחרה בזק, שלמרות שהיא נלחמת בקרב הזה עם יד אחת קשורה מאחור, היא אינה משאירה את הזירה פנויה להוט ומנסה לשמור על מאות אלפי לקוחות ה-NGN שלה קרוב לחזה באמצעות פרסומת משעשעת בכיכובו של גידי גוב, במסגרתה היא מתקשרת מבצע של אינטרנט במהירות של MB02 במתנה לשנה ללקוחות משדרגים. ולראיה - הקמפיין של בזק נבחר השבוע לפרסומת "הזכורה והאהובה". משרד הפרסום שאחראי על הביצוע הוא אדלר-חומסקי-ורשבסקי.

ישראכרט ממוקמת השבוע במקום השני בטבלת המותגים המושקעים וממשיכה לפרסם בווליום גבוה את תוכנית המסלולים. האטרקציה הפעם היא "עיר הקרח" בירושלים, המוצעת בהנחה ללקוחות החברה. עבודת הפרסום של ישראכרט ביחס לשאר חברות האשראי עד כה מרשימה, וניכר כי החברה התכוננה היטב לשנת 2012 ואף הקצתה לה תקציב פרסום נכבד.

ה"לוטוגוצים" של הלוטו חוזרים בעוד קמפיין ומתמקמים במקום הרביעי בטבלה. הדמויות המונפשות, שהפכו לסימן ההיכר של הלוטו, מתחילות להיות חלק מהנוף הפרסומי הקבוע, ומבחן פורים מתקרב: האם הן יהפכו גם למושא לתחפושות?

המותגים המושקעים 23 פברואר
 המותגים המושקעים 23 פברואר

* הנתונים בשקלים.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.