בשורה למשקיעים: "גלובס" נכנס כשותף באתר "ספונסר"

כניסת "גלובס" כשותף פעיל ב"ספונסר" תחשוף לקהל חדש, גדול ומגוון את סל השירותים והמידע לסוחרים באתר זה

"גלובס" הודיע היום (ב') כי חתם על הסכם עם בעלי המניות של חברת ספונסר, מפעילת האתר www.sponser.co.il לרכישת החזקות בחברה. ל"גלובס" ניתנה גם אופציה בתנאים מסוימים לרכוש את השליטה בעתיד.

לאחר כניסת "גלובס", ימשיך אתר "ספונסר" לפעול במתכונתו הנוכחית. עם זאת, בין "גלובס" ל"ספונסר" יתקיימו שיתופי תוכן, וכן יקודמו הדדית שירותים הניתנים כיום בשני האתרים.

התחיל כקהילת פורומים פיננסית - והתפתח

אתר "ספונסר" הוקם בשנת 2005 על-ידי ליאור וידר. הכינוי "ספונסר" שימש את ליאור בשנותיו הרבות ככותב ומנהל בפורומים שונים ברשת. בתחילת 2007 הצטרפה כשותפה לאתר חברת סייבל השקעות, בבעלות שחר סיידון ויעל שניצר, שמשמשת מאז כזרוע פעילה בניהול האתר.

באפריל 2010, לאחר חודשי פיתוח רבים, הושק אתר "ספונסר" החדש - והפך כמעט מיידית מאתר הקהילות הפיננסי המוביל בישראל לפורטל חדשותי בתחום הפיננסי המספק מגוון חדשות, מתחומי הכלכלה, שוק ההון, נדל"ן ועוד. כל זאת, לצד נתונים פיננסיים ושירותים מגוונים בתחום הפיננסי.

ב"ספונסר" קיימת מערכת פורומים מהמתקדמות והפעילות ביותר בארץ, וניתן למצוא בה מדי יום מאות ניתוחים ודיונים מקצועיים בהם משתתפים צוות האתר והגולשים השונים. את הפורומים מנהלים גולשים בעלי ניסיון רב בתחום הפיננסי. אחת מנקודות העוצמה של ספונסר היא מיצובה כזירה אובייקטיבית להחלפת דעות, שיתוף ידע ועדכונים מצד שחקנים בשוק ההון.

בנוסף, האתר מעניק שירותים מקצועיים כגון תוכנה לניתוח טכני "Sponser Charts", שירות איתותים "Sponser Alert", הטבת עמלות דופן למסחר בניירות ערך ואופציות, כנסים מקצועיים, קורסים במגוון תחומים הקשורים לשוק ההון, שירות להחזרי מס, מאמרים, ניתוחים ועוד. במסגרת התרומה לקהילת שוק ההון, עורך צוות "ספונסר" סקירה שבועית, ניתוחים לשווקים השונים בכלל, ומתמקד מדי שבוע גם במניות ספציפיות.

עולם ההשקעות - לא רק למוסדיים

ליאור וידר: "שילוב הכוחות בין 'ספונסר' ל'גלובס', כלי התקשורת המוביל בתחום הכלכלי בישראל, יאפשר להעניק לחברי 'ספונסר' את מכלול הכלים הדרושים להם להתמודדות עם שוק ההון המאתגר. מאז הקמתו היווה אתר ספונסר בית חם למשקיעים ואנו בטוחים שנמשיך לספק לחברינו סביבה אינטימית ואיכותית, עם מגוון של כלים שרק יילך ויתרחב עם הזמן. אנו מאמינים שהצעד יניב תועלת רבה לחברי האתר ושכבר בתקופה הקרובה הגולשים יוכלו להבחין בכך".

שמוליק קלמי, סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי ב"גלובס": "השילוב בין האתרים יגוון את המידע המקצועי, הכלים והשירותים באופן שהתועלת לשני הקהלים תהיה רבה יותר. כן משתלב תהליך זה בהמשך מגמת גיוון מקורות ההכנסה של הקבוצה. מצאנו ב'ספונסר' אתר בעל עומק ייחודי, המוסיף מידע וידע לגולשיו".


ליאור וידר, יעל שניצר, שחר סיידון. האנשים שמאחורי אתר "ספונסר"

שחר סיידון, מבעלי סייבל השקעות: "סייבל הצטרפה ל'ספונסר' כשותפה ב-2007, לאחר שזיהתה, במסגרת היותה חברת ייעוץ המעניקה שירותי בנקאות להשקעות, כי נגרם עוול למשקיע הבודד שאינו חשוף למידע וכלים ששאר היועצים בבנקים והמוסדיים חשופים לו. למעשה, חברה ציבורית בישראל היא יותר חברה מוסדית. סייבל מצאה בספונסר פתרון לבעיה זו, מטרתנו היא לספק לגולשי האתר מידע מקצועי ומהימן בשילוב כלים ושירותים פיננסים. כל זאת, כדי לאפשר למשקיעים שביניהם לבצע החלטות מושכלות וליהנות מההטבות שלא ניתן להשיג כמשקיע בודד".

יעל שניצר, סייבל השקעות: "באמצעות השותף החדש, 'גלובס', נוכל להגיע לקהלים חדשים ולהציע לקורא או למשקיע הפרטי את אותם שירותים מקצועיים, הטבות ופלטפורמות מידע המוגשות היום באתר".

את העסקה ליוו מטעם "ספונסר" עורכי הדין אמיר איליאסקו ועופר בן-יהודה, שותפים במחלקת ההיי-טק של משרד שבלת ושות'. מצד "גלובס" ליוותה את העסקה עו"ד אוריין אשכולי יהלום ממשרד י. מושקט.