צפו: מלצר יווני שופך בירה על אנגלה מרקל והופך לגיבור ביוון

קאנצלרית גרמניה אומנם אוהבת בירה, כמו כל הגרמנים אך לא ציפתה כי מלצר יווני ישפוך עליה 5 כוסות בירה באירוע של בכירי מפלגת השלטון בגרמניה ■ המלצר, יווני שהפך לסוג של גיבור במולדתו, סיפר: "היא הסתובבה - ואז חייכה אליי"

קנצלרית גרמניה, כמו הגרמנים כולם, אוהבת מאד בירה. אבל את התקרית שהתרחשה שם בשבוע שעבר היא כנראה פחות אהבה: מלצר שהגיש משקאות באירוע של בכירי מפלגת השלטון בגרמניה היטה בטעות את המגש ושפך 5 כוסות בירה שלמות על אנגלה מרקל. המלצר, יווני שהפך לסוג של גיבור במולדתו, סיפר: "היא הסתובבה - ואז חייכה אליי".

את התקרית הזו המצלמה קלטה לגמרי במקרה. המלצר הטה את המגש שנשא בידיו, וחמש כוסות בירה מצאו את דרכן היישר אל גבה של לא אחרת מאשר קנצלרית גרמניה, אנגלה מרקל.

האירוע הלא נעים הזה התרחש בשבוע שעבר, במהלך קבלת פנים לבכירי המפלגה הנוצרית-דמוקרטית בעיר דמין. בעת הגשת משקאות הבירה לפוליטיקאים, שמט המלצר היווני בטעות את המגש כולו על גבה של מנהיגת גרמניה.

בתיעוד שעלה לרשת נראית מרקל תחילה מוכת תדהמה כשהבירה הקרה מכה בגבה. עוזריה ההמומים מרימים את ידיהם בבהלה, אך ללא הועיל. למרות השוק הראשוני, מרקל התעשתה במהרה, חייכה והרימה לחיים עם כוס מלאה בבירה.

המלצר הנבוך שנקלע לתקרית סיפר לעיתון הגרמני "בילד" כי "אחד המלצרים האחרים אמור היה להביא לה את הבירה, אך היא הייתה עצבנית מאוד וביקשה ממני. דחפו אותי מאחור וניסיתי לתפוס את הבירות אבל זה כבר היה מאוחר מדי. צעקתי 'שיט' בקול רם".

"היא הסתובבה", הוסיף המלצר שהפך לסוג של גיבור במולדתו יוון, "ואז חייכה אליי, ולמרות שהיא הייתה רטובה - זמן קצר לאחר מכן היא ניגשה לעמדת הנאומים".