ספר הבז' של ה'פד': התרחבות מתונה בכלכלת ארה"ב

באופן כללי מציין הדוח, שבודק את מצב הכלכלה בכל מחוזות ה'פד', כי ישנה התרחבות מתונה בכלכלת ארה"ב, כפי שמעריך השוק בתקופה האחרונה, כאשר ניו יורק הוא המחוז היחיד מבין 12 המחוזות שהראה פעילות איטית יותר בפברואר

תנאי שוק הנדל"ן והמגזר הבנקאי בארה"ב נמצאים בתהליך של שיפור, כך עולה מ"ספר הבז'" לחודשים ינואר-פברואר שפרסם הערב (ד') הפדרל ריזרב.

באופן כללי מציין הדוח, שבודק את מצב הכלכלה בכל מחוזות ה'פד', כי ישנה התרחבות מתונה בכלכלת ארה"ב, כפי שמעריך השוק בתקופה האחרונה, כאשר ניו יורק הוא המחוז היחיד מבין 12 המחוזות שהראה פעילות איטית יותר בפברואר.

רוב התנאים הכלכליים דומים למה שנראה בדוחות הקודמים. שירותי הייצור והשירותים הלא פיננסיים מתרחבים וגם הדיווחים בנוגע להוצאות הצרכנים היו חיוביים. גם המחירים נשארו יציבים ולא נראה לחץ בשכר.

הדוח החיובי מתווסף לנתוני מאקרו טובים שפורסמו היום, ביניהם עדכון של הצמיחה ברבעון הרביעי ל-3%, לעומת 2.8% באומדן הראשוני. נתונים אלה מתווספים לנתוני התעסוקה שהראו כי התווספו יותר מ-240 אלף משרות חדשות ולירידה ששיעור האבטלה לרמה של 8.3%, ומראים כי יש ביסוס לאווירה בשווקים כי כלכלת ארה"ב משתפרת.