זה סטנדרט: בזק שוב בראש הפרסומות הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לשירותי "דיסקונט טרייד" שנייה הן בזכורות והן באהובות

גידי גוב ממשיך להוביל את בזק לראש דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות. הקמפיין, באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי, מוביל את הטבלאות זה השבוע השני. שיעורי הזכירה לפרסומת לשירותי האינטרנט של החברה נמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי, העומד כעת על 11.4%. גם שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים ב-10% ביחס לממוצע החצי-שנתי, העומד כעת על 23.4%.

ד"ר רינה דגני, יו"ר קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציינת כי בכל שבוע מאז תחילת שנת 2012 הופיעה פרסומת של בזק בדירוגים הגבוהים במדד הזכורות, במדד האהובות ולעיתים גם בשניהם במקביל.

לטענתה, בזק מצליחה ליצור שיעורי זכירה גבוהים, שנוטים להישמר גם לאחר הורדת הקמפיינים מהאוויר, ועושה זאת על-ידי העברת המסרים שלה באמצעות הומור, וכן באמצעות שימוש בפרזנטור קבוע, כך שנשמרת אחידות בין הקמפיינים למוצרים השונים שלה, ונוצר קשר חזק אף יותר בין הפרזנטור לבין המותג.

הפרסומת של בנק דיסקונט, באמצעות יהושע TBWA, מדורגת השבוע במקום השני בשתי הטבלאות. בפרסומת, מודי בר-און וישראל קטורזה מתחלפים בטעות במכשירי הסלולר שלהם, וכך קטורזה נחשף ל"דיסקונט טרייד" - מערכת מסחר חדשה של דיסקונט. מניתוח דמוגרפי של האהדה לפרסומת, ניכר כי שיעורי האהדה לפרסומת זו גבוהים באופן מובהק בקרב גברים.

הפרסומת של yes לערוץ yes Oh היא המושקעת ביותר השבוע. בפרסומת, באמצעות מקאן-אריקסון, הושקעו כ-1.9 מיליון דולר (נתוני יפעת בקרת פרסום).

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי השבוע נרשמה עלייה בסך התקציבים שמושקעים בקמפיינים, וכי הנתון עמד על כ-42 מיליון דולר (בהשוואה ל-39.5 מיליון דולר בשבוע שעבר).

אהובות
 אהובות