מסתבך שוב: העבריין רוני הררי מואשם בסחיטה באיומים

הררי, המואשם כי סחט רכב ב.מ.וו מאדם שהיה חייב לו כסף, מכחיש את הטענות

העבריין רוני הררי כנראה מצטער על החשיפה התקשורתית ועל ההצהרות החד-משמעיות של השבועות האחרונים - זאת משום שכל אלה הובילו למעצרו, והבוקר (ב') גם לכתב אישום נגדו. הררי מואשם בסחיטה באיומים אך מכחיש את כל הטענות נגדו.

על-פי הדיווח בגלי צה"ל, הכול החל במכונית מסוג BMW שהציג בראיון בטלוויזיה, שזוהתה על-ידי אחת הצופות כשייכת למשפחתה, וזו דרשה מבעלה הסברים. הבעל, איש עסקים, הודה כי הוא נסחט על רקע חוב כספי להררי, והסיפור התגלגל אל המשטרה, שזימנה את העבריין לחקירה.

מאז גם נורו יריות לעבר ביתו של הררי ביישוב קדימה, ולפני כ-10 ימים הוא הסגיר עצמו למשטרה. שני מעורבים אחרים בפרשה נחקרו ושוחררו, אבל הררי נותר במעצר. הבוקר החשדות נגדו התגבשו לכדי כתב אישום, שישפוך אור על פרשת הסחיטה לכאורה.

סנגורו של הררי, עו"ד גיא פרידמן, מחזק את הצהרות מרשו וטוען כי מי שעמד בעבר בראש כנופיית רמת-עמידר אינו קשור עוד לעולם הפשע. "האיחור של הררי לחקירה נבע רק בשל היריות לעבר ביתו והחשש הממשי לחייו", הבהיר פרידמן.

צוות ההגנה מתעקש כי המכונית נרכשה בעסקת מכר רגילה ללא כל היבט פלילי, ואת הטענות האלה הם אמורים להציג היום בפני בית המשפט המחוזי בתל-אביב. הרכב שב לבעליו, אבל נראה שאת העבריין רוני הררי הוא ימשיך ללוות בדמות כתב אישום.

בדצמבר 2010 נעצר הררי לצד 4 עבריינים נוספים, גם אז בחשד לסחיטה ואיומים של תושב עדנים. בנו של המתלונן הסתבך בחובות כבדים בשל הימורים, כתוצאה מכך החלו לאיים על האב שישלם את חובותיו של הבן ואף השליכו רימון לעבר ביתו. הבן ניגש לרוני הררי לבוררות, וזה החל לאיים על המאיימים.