מנכ"ל יאהו מתכנן לערוך פיטורים של אלפי עובדים

המנכ"ל הטרי של יאהו, סקוט תומפסון, מתכוון לערוך פיטורים נרחבים של אלפי עובדים, כחלק משינויים שהוא מתכנן להחיל לאחר כניסתו לתפקיד בינואר, כך לפי דיווח של בלוג הטכנולוגיה All Things Digital

המנכ"ל הטרי של יאהו , סקוט תומפסון, מתכוון לערוך פיטורים נרחבים של אלפי עובדים בחברה, כחלק משינויים שהוא מתכנן להחיל לאחר כניסתו לתפקיד בינואר, כך לפי דיווח של בלוג הטכנולוגיה All Things Digital המסתמך על מקורות מתוך החברה ומחוצה לה.

על פי הדיווח, הפיטורים יתבצעו בעיקר בצוותי פיתוח המוצרים, יחצי ציבור ומחקר.

בפברואר הודיעה יאהו כי היו"ר רוי בוסטוק ושלושה דירקטורים נוספים יעזבו, לאחר שרק בינואר התחלף המנכ"ל הקודם, ג'רי יאנג. לאחר שכל השינויים ייכנסו לתוקף, כל הדירקטורים בחברה יהיו כאלה שהצטרפו לאחר 2010.

דוחותיה האחרונים של יאהו לא היו מזהירים והקרינו את הקשיים בהם היא נמצאת, שככל הנראה מהווים את הסיבה לשינויים הרבים שעורך תומפסון. יאהו דיווחה ברבעון הרביעי על הכנסות של 1.17 מיליארד דולר. זאת, לעומת תחזיות של 1.19 מיליארד דולר, והכנסות של 1.21 מיליארד דולר ברבעון המקביל בשנה שעברה. בשורה התחתונה, דיווחה החברה על רווח של 0.24 דולר למניה, או בסך הכל - 296 מיליון דולר. זאת, לעומת 312 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.