"לעומק התודעה" זכה בתקציב הפרסום של מכללת שערי משפט

היקף התקציב: 2.5 מיליון שקל ■ בחודש האחרון זכה המשרד גם בתקציבים של הספארי ברמת-גן ושל משאיות איסוזו סומו

‎‎משרד הפרסום "לעומק התודעה" זכה בתקציב הפרסום של מכללת שערי משפט. התקציב הוא בהיקף של 2.5 מיליון שקל. בחודש האחרון זכה המשרד גם בתקציבים של הספארי ברמת-גן ושל משאיות איסוזו סומו.

‏מכללת שערי משפט הוקמה בשנת 1995 והינה מכללה המוכרת על-עדי המל"ג כמוסמכת להעניק תואר ראשון ‏LL.B‏ במשפטים. בשנת 2010 קיבלה המכללה אישור מהמועצה להשכלה גבוהה לפתיחת תוכניות לימודים נוספות: תואר ראשון ‏B.A‏ בחשבונאות ותואר ‏M.A‏ במשפט עברי.