ביהמ"ש אישר לשרגא ברוש לרכוש את מפעל סלינה ב-31 מיליון שקל

רכישתם של האחים שרגא ויריב ברוש את סלינה מסירה באופן סופי את איום הפיטורים שרבץ מעל 150 עובדי החברה המועסקים במפעל בנצרת-עלית

בית המשפט המחוזי בתל-אביב אישר אתמול (ד') את מכירת חברת סלינה תעשיות, בעלת מפעל סלינה בנצרת-עלית, לחברות איילת ברקן ו-י. ברוש שיווק ושירותים, שבבעלות איש העסקים שרגא ברוש ואחיו יריב ברוש, תמורת 31 מיליון שקל.

רכישתם של האחים ברוש את סלינה מסירה באופן סופי את איום הפיטורים שרבץ מעל 150 עובדי החברה, המועסקים במפעל בנצרת-עלית.

סלינה עוסקת בייצור, שיווק, מכירה ויצוא של אריזות המשמשות למוצרי מזון שונים ולפרחים. החברה העסיקה כ-150 עובדים במפעל באזור התעשייה בנצרת-עלית.

באחרונה נקלעה החברה לקשיים כלכליים ולמצוקה תזרימית ולא עמדה בחובותיה לנושים. בנסיבות אלה עתר בנק הפועלים, הנושה המובטח, למינוי כונס נכסים זמני, שיפעיל את עסקי החברה עד לאיתור רוכש. בהמשך מונתה עו"ד דורית לוי-טיילר ככונסת.

ברוש אמר ל"גלובס" כי המהלך של רכישת סלינה מהווה חלק ממהלך כולל מצדו של השקעות בתעשייה המסורתית. "סלינה נראתה לי כהזדמנות עסקית נכונה. אני מאמין שמדובר במפעל טוב, ולראיה - 70% מתוצרתו היא ליצוא, קיים בו ידע רב ומוצרים איכותיים. המפעל אמנם נקלע באחרונה למשבר ניהולי, אבל אני בטוח שנפתור אותו".

ברוש ציין כי הוא גם שמח שהציל מפעל בפריפריה שמעסיק עובדים רבים. "את החתימה על הסכם הרכישה עם כונסת הנכסים של המפעל התניתי בחתימת הסכם קיבוצי עם העובדים, שיסדיר את כל זכויותיהם", הדגיש.