מועצת הכבלים תבדוק את השלכות פרשת "האח הגדול" על ערוץ 20

ניצן חן: "המועצה תדון בסוגיות העולות מהפרסומים בתקשורת בעניין שימוש בתרופות פסיכיאטריות והשלכותיהן על משתתפי התוכנית 'האח הגדול' בערוץ 20"

מועצת הכבלים והלוויין הודיעה כי תקיים השבוע דיון בפרשת התרופות הפסיכיאטריות בתוכנית "האח הגדול", כפי שנחשפה ב"ידיעות אחרונות" בסוף השבוע.

על-פי יו"ר המועצה ניצן חן, המועצה תדון ב"סוגיות העולות מהפרסומים באמצעי התקשורת בעניין שימוש בתרופות פסיכיאטריות והשלכותיהן על משתתפי התוכנית 'האח הגדול' בערוץ 20".

בניגוד לערוץ 2, ערוץ 20 המשודר בכבלים ובלוויין הוא תחת אחריות מועצת הכבלים והלוויין בראשות ניצן חן.

חן, על-פי הודעת המועצה לעיתונות, פנה יו"ר המועצה להוט, yes ולקשת לקבלת הבהרות לפרסומים האחרונים באמצעי התקשורת בעניין השימוש בתרופות פסיכיאטריות בתוכנית.

"לאחר קבלת ההבהרות, תקיים המועצה דיון בסוגייה זו ותיתן את דעתה להשלכות אתיות ואחרות שיש לטענות הלכאוריות שעולות מן הפרסומים על משתתפי התוכנית ועל ציבור הצופים. לאחר דיון כאמור, תכריע המועצה האם יש צורך בשינויים בהחלטה בדבר אישור הערוץ ובתנאים המנויים בו", נמסר.

גם הרשות השנייה פתחה בבדיקה סביב העניין.

יו"ר המועצה, ניצן חן, ציין: "אני סבור כי בשלב זה יש לברר את הטענות הלכאוריות לאשורן, וככל שימצא מקום להתערב, עומדות בפני המועצה הדרכים לשנות את תנאי אישור הערוץ בכל הנוגע לפגיעה בכבוד המשתתפים ובחירותם".