גראדים, פצמ"רים ואלירז שדה

נגד הגראדים יש ממ"ד, אבל איפה מתחבאים מהטאלנטים של קשת?

איכשהו זה נראה כאילו חלק מתושבי הדרום דווקא נהנים מתשומת-הלב המיוחדת שמוענקת להם לפתע. וכיוון שכך, וכיוון שביליתי אתמול (ב') כמה שעות קשות מול משדרי החדשות המיוחדים, הנני להבהיר בזאת לקשת:

תראו חברים, מצדי אתם יכולים להלעיט (לכאורה כמובן) את משתתפי "האח הגדול" בכדורים עד שיזהרו בחושך מרוב כימיקלים, אבל אם חלילה יורחב טווח הטילים של אויבינו - מהגי'האד האיסלמי, דרך חיזבאללה, סוריה ואפילו איראן, עד לתל-אביב - אני מודיע לכם שהרגע שבו אראה את אלירז שדה וגל אוחובסקי מארחים את ישי לוי מתחת למרפסת ביתי, יהיה הרגע שבו הגבורה האזרחית שלי תישבר סופית.

אז הבנו, נוני מוזס מעצבן אתכם עם התחקירים ב"7 לילות", ויש לכם כמה טאלנטים פנויים על הפיי-רול שתמיד אפשר להוציא להם "צו 8". עדיין זו לא סיבה מספקת להתעלל באוכלוסייה שנמצאת תחת אש. לא מספיק קשה להם גם ככה?

הבשורות הטובות לתושבי הדרום הן שלפי כל משדרי החדשות, הפסקת אש קרובה היא רק עניין של זמן. הבשורות הרעות הן שאם היא לא תושג עד מחר (ד'), יש סיכוי לא רע שגם הטאלנטים של רשת יבואו לחבק אתכם, וזו כבר באמת עילה לפנייה לבית הדין הבינלאומי בהאג.

אותי זה לא מצחיק: משהו רע מאוד עובר על ערוץ "יס קומדי"

אצל חברת הלוויין גאים מאוד בערוץ החדש שהשיקו תחת השם האווילי "יס או-אייץ'" (כשכותבים את זה בעברית זה עוד יותר מטופש), עם סדרות שנחשבות לטובות מסוגן בעולם, סוגה עילית ממש. אין לי בעיה כמובן עם הערוץ החדש, הבעיה שלי היא עם מה שקרה לערוצים האחרים, ומעל כולם, ערוץ ה"קומדי".

ערוצי קומדיות הן חלק בלתי נפרד מכל גוף רב-ערוצי. אצל חלק מהצופים הם הערוץ המועדף, אצל האחרים הם ברירת המחדל, אבל תמיד צופים בהם.

בין מנויי yes אין אחד שלא מכיר את "2 גברים וחצי", את "איך פגשתי את אמא", "משפחה מודרנית" ועוד. רובנו גם נבונים מספיק כדי להבין שערוץ כזה, מטבעו, מבסס את רוב שידוריו על שידורים חוזרים.

אלא שמה שקורה בערוץ הקומדי של yes בחודשים האחרונים הוא בבחינת התעללות בצופים: אפילו הסדרות ה"כאילו חדשות", אלה שמשודרות במוצאי שבת, משלבות בתוך העונות "החדשות" לכאורה, שידורים חוזרים של פרקים מלפני שבועיים-שלושה (!), ובערבי חול - פשיטת-רגל מוחלטת: אתמול נפלתי שם, תרתי-משמע על שידורים חוזרים של "טקסי דרייבר" הישראלית, לא ממש קומדיה אפילו במקור.

היום (ג') אתם יכולים לצפות שם בפרקים של "חברים" מלפני 13 שנה בערך וב"סיינפלד" מלפני 17 שנה, כשקודמים להם שני פרקים של "טירוף בבית".

בערוצים כאלה יש בעיה מובנית: כבר כמעט שלא עושים סיטקומים חדשים, וגם אז מדובר בעונות קצרות שערוץ שמשדר כמעט 24/7 לא יכול להתבסס רק עליהן.

ובכל זאת, לפני שקברניטי yes עפים על עצמם עם הערוץ החדש, ראוי שיקדישו תשומת-לב למה שצריך להיות הלחם והחמאה שלהם.