השיחה: נדב גרינשפון ונחמן שי רצים בבירה

מי השתתפו במרתון ירושלים? ■ מי הגיעו לבר-המצווה של הנכד של תשובה? ■ מה ציינו האחים למשפחת פישר? ■ וגם: עינת שרוף הפכה לסבתא

יריית הפתיחה של מרתון ירושלים 2012 שהתקיים ביום שישי, נורתה ערב קודם, בארוחת גאלה חגיגית שהתקיימה במלון קראון פלזה ירושלים.

רמי ועדינה לוי, מרתון ירושלים / צילום: אורן בר חקון
 רמי ועדינה לוי, מרתון ירושלים / צילום: אורן בר חקון

רמי ועדינה לוי

חיים אלקובי, מנכ"ל המלון, אירח ערב שכולו גורמה ובריאות, אשר כלל תפריט עשיר של מנות עתירות פחמימות וחלבונים על מנת שיספקו "דלק" לרצים. הגיעו: ניר ברקת, ראש עיריית ירושלים, רון יריב מנכ"ל מלונות קראון פלזה ישראל, ניסו שחם מפקד משטרת מחוז ירושלים, איציק לארי מנכ"ל הטוטו, אייל סלוק מנכ"ל דיזנהאוז, עדינה ורמי לוי ועוד. למחרת בבוקר, במזג אויר חורפי, קריר וגשום, הזניקו ברקת ויו"ר הטוטו ווינר צחי פישביין, את המרתון עצמו, השני במספר שמתקיים בירושלים. במרתון השתתפו 15 אלף רצים מתוכם 1,500 רצים מחו"ל.

צחי פישביין, ניר ברקת, מרתון ירושלים / צילום: פלאש 90
 צחי פישביין, ניר ברקת, מרתון ירושלים / צילום: פלאש 90

צחי פישביין וניר ברקת

נצפו על המסלול הרטוב: מושיק ליפיץ ראש מועצת סביון (רץ את המסלול של 10 ק"מ ב-00:58:31), דובר צה"ל לשעבר וחבר הכנסת בהווה נחמן שי (10 ק"מ ב-1:00:18), נדב גרינשפון מנכ"ל אפריקה ישראל, איתי בן-חורין מנכ"ל משרד לייעוץ תקשורתי ואורי גלאי מנכ"ל סיגמא בית השקעות וברקת עצמו שרץ חצי מתון (21.1 ק"מ) בזמן של 2:07:39. המרתון כלל 4 מקצים, שאחד מהם הוא אירוע הריצה העממי למען האגודה למלחמה בסרטן. מדובר במירוץ של 4 ק"מ אשר כל הכנסותיו קודש למלחמה בסרטן, אותו הזניקו מירי זיו מנכ"לית האגודה למלחמה בסרטן ואלי יונס מנכ"ל בנק מזרחי-טפחות.

משפחת פישר דוקומנטרית

לקולנוע לב תל-אביב הגיעו בחמישי בערב מוזמנים רבים של בני משפחת פישר לפרמיירה לסרטו הדוקומנטרי של דוד פישר "שישה מיליון ואחד". הסרט מלווה את מסעם הייחודי של האחים לבית משפחת פישר בעקבות יומן שהשאיר אביהם, ניצול השואה, ומספק הצצה לאינטימיות משפחתית נדירה.

דוד וגדעון פישר, פרמיירה לסרט הדוקומנטרי
 דוד וגדעון פישר, פרמיירה לסרט הדוקומנטרי

גדעון ודוד פישר

דוד פישר, מהיוצרים המובילים והמוערכים בתחום הקולנוע הדוקומנטרי, זוכה פרס אופיר מטעם האקדמיה הישראלית לקולנוע לשנת 2000, כיהן כמנהל הקרן החדשה לקולנוע במשך 9 שנים. פישר גם יזם והקים את פרויקט גרינהאוס במימון של 1.5 מיליון אירו מהאיחוד האירופאי, שבמסגרתו הפגיש יוצרים מישראל וממדינות ערב, ועובד כיום על הסרט העלילתי הראשון שלו. אחיו, עו"ד רונאל פישר, עוסק במשפט פלילי ואזרחי ומומחה בדיני תקשורת ובלשון הרע, ועו"ד גדעון פישר הוא מומחה במשפט מסחרי, בעסקאות בינלאומיות ומכהן כשופט בבית הדין לבוררויות בינלאומיות.

אליהו וינוגרד, פרמיירה לסרט הדוקומנטרי
 אליהו וינוגרד, פרמיירה לסרט הדוקומנטרי

אליהו וינוגרד

האחים הזמינו לסרט חברים רבים מתחום המשפט בהם: ראש לשכת עורכי הדין דורון ברזילי, השופט בדימוס ד"ר אליהו וינוגרד, שופטת בית המשפט המחוזי בתל-אביב ד"ר מיכל אגמון-גונן, עו"ד דן להט ורעייתו רונית, פיני כהן, יהושע סובול, דובי גילהר, מיקי רוזנטל ועוד.

חורש באולם התצוגה

אולם התצוגה של לקסוס בהרצליה פיתוח לבש בסוף השבוע חג לרגל השקת ה-GS החדשה - מכונית הסלון הספורטיבית שנחתה בישראל. לקוחות נאמנים של המותג הוזמנו לקוקטייל חגיגי, במהלכו זכו להיחשף, לפני כולם, לדגם החדש ולחוות אותו מקרוב. את פניהם קיבלו ספי בר מנכ"ל לקסוס וג'ורג' חורש הבעלים של יבואניות לקסוס וטויוטה. לא ויתר על האירוע והגיע במיוחד: מקוטו טאמורה, בכיר בהנהלת לקסוס העולמית.

ספי בר, ג'ורג' חורש, השקת דגם ה-GS / צילום: לם וליץ
 ספי בר, ג'ורג' חורש, השקת דגם ה-GS / צילום: לם וליץ

ספי בר וג'ורג' חורש

במהלך האירוע נרשמו כ-300 הזמנות לנסיעות התרשמות על הדגם החדש, שיעלה בקרוב על כבישי הארץ.

גורמה צרפתי בחיפה

פרדריק לפבר שר התיירות של צרפת, וכריסטוף ביגו שגריר צרפת בישראל, ערכו ביקור קולינרי בסניף החיפאי של דן גורמה, בית הספר לבישול, קונדיטוריה ומלונאות של רשת מלונות דן. השניים היו אורחיהם של חיים שפיגל ראש אגף מזון ומשקאות של רשת מלונות דן ורביב שוורץ מנכ"ל דן גורמה. הביקור נועד לקדם חתימה על חוזה לשיתוף פעולה בין בית הספר הישראלי לבית ספר לבישול גרגואר פראנדי בפריז, אשר נציגיו נכחו אף הם בביקור. השר הצרפתי ראה שבבית הספר לומדים תלמידים בני 3 הדתות: יהודים, ערבים ונוצרים, ואמר שהוא רואה את עולם הגסטרונומיה כגשר לשלום. את הביקור חתמו הנוכחים, איך לא, בארוחת גורמה שהכינו הסטודנטים.

תשובה חוגג לנכד

יצחק וחיה תשובה חגגו אתמול את בר-המצווה של נכדם עומר, בנם של הבת האדריכלית גל נאור ובעלה רמי. בשעת בוקר מוקדמת התייצבו בני המשפחה לטקס המסורתי בבית הכנסת בפולג, ומשם המשיכו לחגיגה אינטימית בביתם בנתניה.

חיה ויצחק תשובה, בר מצווה לנכד עומר / צילום: תמר מצפי
 חיה ויצחק תשובה, בר מצווה לנכד עומר / צילום: תמר מצפי

חיה ויצחק תשובה

מרבית הנוכחים היו בני המשפחה שהתכנסו לסעודה שבמהלכה בירכו את חתן הבר-מצווה. מי שעוד נכחו במקום שאינם נמנים על בני המשפחה אבל ללא ספק מקורבים מאוד לסבא הם גבי לסט יו"ר דלק אנרגיה ואסי ברטפלד מנכ"ל קבוצת דלק, שלפני מספר שבועות חגג את יום הולדתו ה-60 עם בכירי החברה.

לניר חוגגים יומולדת

טלי לניר, רעייתו נועם לניר בעל השליטה ויו"ר הדירקטוריון בחברת בבילון, חגגה בשישי בערב מסיבת יום הולדת שמחה במיוחד לרגל הגיעה לגיל 40.

רל נדל, נועם לניר, יום הולדת 40 לטלי לניר / צילום: יוסי כהן
 רל נדל, נועם לניר, יום הולדת 40 לטלי לניר / צילום: יוסי כהן

רל נדל ונועם לניר

לחצר ביתם של בני הזוג בבני ציון הגיעו כ-200 חברים לאחל מזל טוב וליהנות מערב שכלל הופעות של: אפרת גוש, חמי רודנר, ירמי קפלן ודנה ברגר. מזג האוויר הקר ששרר בחוץ גרם לאורחים להתעטף בשמיכות. הגיעו: עירית שטראוס, רל נדל, אביב רייז, נירית ירון-פרידן, שירה מרגלית, גיא פינס ורותי רודנר, ארנון כץ, רני והילה רהב, מושיק ורז'ין גנזי ונוספים. הערב המשיך במסיבת ריקודים סוערת.

מה הסטטוס:

Einat Sarouf הפכה לראשונה לסבתא ומציגה לחבריה תמונה של הנכדה החדשה- יובל.