שיבושים ברכבת הבוקר בצפון הארץ; הוועד: תקלה בקטר

ועד עובדי הרכבת: העיצומים שננקטים בשלב זה כוללים אך ורק את הפסקת שינוע רכבות המטענים והפסקת עבודות הפיתוח; אין כל כוונה בשלב זה לפגוע בנוסעים, ותנועת הרכבות נמשכת כסדרה

השיבושים שנגרמו בשעות הבוקר (ב') בתנועת הרכבות באזור צפון הארץ היו כתוצאה מתקלה שהתגלתה באחד מהקטרים. אין מדובר בצעדים ארגוניים של עובדי הרכבת. כך נמסר מוועד עובדי הרכבת.

עוד נמסר מוועד הרכבת כי העיצומים שננקטים בשלב זה כוללים אך ורק את הפסקת שינוע רכבות המטענים והפסקת עבודות הפיתוח. אין כל כוונה בשלב זה לפגוע בנוסעים ותנועת הרכבות נמשכת כסדרה.

הבוקר הגיעו כ-150 עובדי נמל חיפה לאוהל המחאה של עובדי הרכבת, הממוקם בתחנת הרכבת חיפה מרכז השמונה. העובדים הגיעו לצורך הפגנת הזדהות עם עובדי הרכבת במאבקם נגד ההפרטה ונגד הכנסת עובדי קבלן לרכבת ישראל.

כזכור, בשבוע שעבר הקימו עובדי הרכבת אוהלי מחאה בתחנת הרכבת בלוד ובתחנת הרכבת בחיפה מרכז השמונה. "יש הזדהות חסרת תקדים והבנה מלאה של הציבור הרחב למאבק שלנו. הציבור מבין היום שאנחנו נאבקים על העתיד של כל העובדים בישראל ועל התשתית הציבורית השייכת לציבור בישראל ולא לבעלי ההון. ניסו לקנות אותנו בתוספות שכר ומענקים אבל הוכחנו שאידיאולוגיה לא קונים בכסף" מסרו גורמים בוועד עובדי הרכבת.