מפיקי "אמריקן איידול" משיקים ליין אופנה של תוכנית הריאליטי

הליין הוא חלק ממהלך כולל של החדרת תחום האופנה לתוכנית ■ קו ההלבשה יקושר ל""אמריקן איידול" אך לא יישא את שמה

מפיקי התוכנית "אמריקן איידול" מותחים את המותג פעם נוספת וצפויים להשיק בקרוב ליין אופנה. לאורך השנים השיקו המפיקים מוצרים רבים הנושאים את שם התוכנית, אך דווקא במקרה של ליין האופנה שיושק בחודש הבא, הוחלט שהוא לא יישא את שמה.

דיוויד לונר, ממונה על שיווק מוצרים ואינטראקטיב בחברת Fremantle אשר אחראית על הפצת המוצרים, אמר כי הרעיון מאחורי הליין הוא לא לקשר אותו ישירות לתוכנית, וזאת במטרה "לתת לו אפשרות להתפתח באופן עצמאי".

למרות זאת, הקשר עם התוכנית יהיה ברור: הליין יהיה חלק בלתי נפרד מההלבשה של השופטים והמתמודדים בעונה החדשה.

הליין החדש יושק ברשת האופנה Kohl's, אשר תריץ במהלך העונה גם קמפיין טלוויזיוני בנוסף לנראות בסניפים ובפעילות הדיגיטל שלה. הליין מיועד בעיקר לבני-נוער וצעירים.

הרייטינג יורד

השקת הליין היא חלק ממהלך כולל של החדרת תחום האופנה לתוכנית. המעצב טומי הילפיגר הוצג בשבוע שעבר כסוג של "מנטור" בתחום האופנה, והוא ידריך את המתמודדים בנושא לאורך התחרות. גם תוכניות ריאליטי אחרות כמו "The Voice" ו"אקס פקטור" מעסיקות מומחי אופנה שמדריכים את המתמודדים.

הרייטינג בעונה האחרונה (ה-11 במספר) הלך וירד ככל שעונה התקדמה, אך מפיקי התוכנית טוענים כי העובדה שהתוכנית מושכת למסך 17 מיליון צופים בכל פרק, משאירה אותה רלוונטית.