מותה של "אמריקן איידול" מבהיר את המצוקה של טלוויזיית הברודקאסט
בשנים האחרונות חוותה "אמריקן איידול" ירידה הדרגתית ברייטינג ■ רשת FOX הודיעה כי העונה ה-15 שתשודר בשנה הבאה תהיה האחרונה
מלך תוכניות הכישרונות מדבר על הרגע הקשה בחייו, על האובססיה שלו לפרטים ועל המשימה שלו להחזיר את "אקס פקטור" לטלוויזיה האמריקאית
בפרק הבכורה של העונה החדשה בארה"ב, ברשת FOX, צפו 15.2 מיליון צופים
זהו סממן נוסף להיחלשות התוכנית, שרושמת ירידה מתמדת בשיעורי הרייטינג
Core היא חברת הפקה וייצוג בינלאומית המחזיקה בין היתר בזכויות על המותג "אמריקן איידול", אשר טדי הפקות מחזיקה במקבילתה הישראלית, "כוכב נולד"
המגיש ראיין סיקרט יצא בקמפיין תחת השם "Idol Across America", במסגרתו הוא יערוך מסע בין ערים מרכזיות בארה"ב במטרה לעורר שוב עניין בתוכנית
הליין הוא חלק ממהלך כולל של החדרת תחום האופנה לתוכנית ■ קו ההלבשה יקושר ל""אמריקן איידול" אך לא יישא את שמה
עפ"י "אד אייג'", המחיר הממוצע של ספוט של 30 שניות בתוכניות אלה הוא 468-640 אלף דולר
מחקר אמריקני ביקש לבדוק אילו ערכים הטלוויזיה מעבירה לילדים ■ התוצאות מדאיגות: בעוד שבעבר דובר על ערכים כמו מסורת וחסד, כיום שולטים ערכים כמו הצלחה כלכלית ותהילה
קוקה-קולה לא המציאה את סנטה קלאוס ולא את אמריקן איידול, אבל ידעה להשתמש בהם
אם "כוכב נולד" לא הייתה באה לעולם ב-2002, עכשיו זה היה הזמן הנכון להמציא אותה
לפי "פורבס", על כל חצי שעת פרסום קיבלה התוכנית של FOX כ-7.11 מיליון דולר ב-2010 ■ אחריה, בהפרש ניכר, מדורגות "שני גברים וחצי" של CBS ו"עקרות-בית נואשות" של ABC
לפי מספר מקורות, לופז תצטרף לצוות השופטים בעונה העשירית של התוכנית הפופולרית
"כוכב נולד" עונה חדשה, ד' 21:00, ערוץ 2
הנתונים החיוביים מצד המפרסמים הם חדשות טובות לרשתות השידור, נוכח השחיקה המתמשכת ברייטינג
חברות הפקהטדי הפקותטמירה ירדניכוכב נולדלי-אור אברבך