ברק על הדירה באקירוב: "אני לא פועל לפי הביקורת"

כך אמר היום שר הביטחון אהוד ברק בראיון לגל"צ ■ על תקיפה אפשרית באיראן: "שנת 2012 - תהא שנה מכרעת בסוגייה זו; ישראל והיא בלבד תקבל ההחלטה בנושא" ■ על התבטאויותיו באשר לדוח הרפז: "לא מתחרט על דברים שאמרתי"

"שנת 2012 - תהיה שנה מכרעת בסוגייה האיראנית", כך אמר היום (ה') שר הביטחון אהוד ברק, בראיון לגלי צה"ל. "אובמה והאמריקנים מבינים את העמדה הישראלית, והם מסתכלים על הסוגייה במשקפיים יותר בהירות כיום".

"יש לנו מטרה משותפת לעצור את איראן, ובסופו של דבר ישראל וממשלתה יצטרכו לקחת את ההחלטות בנושא", דברי ברק. "אובמה מבין את זה - ואנו נעשה זאת תוך התחשבות באינטרסים האמריקנים באזור".

אולם, ברק הבהיר, באשר לאפשרות כי תקיפה ישראלית באיראן תצטרך לקבל את אישור האמריקנים, כי "בסופו של דבר, ישראל, והיא בלבד, תצטרך לקבל החלטות הנוגעות לביטחונה".

על דוח הרפז של מבקר המדינה והתייחסותו לכך שנעשה "פוטש" על משרד הביטחון, אמר: "אני לא מתחרט על אף אחד מהדברים שאמרתי באיזושהי צורה. ההתבטאויות שלי היו זהירות מאד".

על הדירה שמכר במגדלי אקירוב אמר ברק: "אני לא חי ופועל על-פי הביקורת. אני נמצא עכשיו בברלין ודואג לביטחון המדינה. אני עושה את זה יום וליל למען מדינת ישראל, וגר בדירה שאני גר בה. גם אם יש לזה קשר מסוים לשיפוט שלי כאזרח, זה לא רלוונטי לתפקידי".