תקציבי ניופאן, סימילאק וטמבור בדרך החוצה משלמור

‎בניופאן החלו בסבב פגישות עם משרדים, ובטמבור ובסימילאק עומדים לצאת למכרז

ימים לא קלים עוברים על משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי: ל"גלובס" נודע כי תקציבי הפרסום של ניופאן, טמבור וסימילאק צפויים לעזוב בקרוב את המשרד.

בניופאן החלו לקיים פגישות ראשוניות עם משרדי פרסום פוטנציאליים שיכולים לטפל בתקציב, ובטמבור נערכים בימים אלה ליציאה למכרז פרסום - ככל הנראה לאחר חג הפסח.

3 התקציבים מטופלים בשלמור מזה תקופה ארוכה. הוותיק יותר הוא תקציב ניופאן, שנמצא במשרד יותר מעשור. הסלוגן הפרסומי "חד. יותר חד", שיצר שלמור למותג טושיבה של ניופאן, נחשב לאחת העבודות הקלאסיות שנעשו בענף. בעבור עבודה זו זכה המשרד בפרסים רבים בארץ ובתחרויות פרסום בינלאומיות.

שלמור הוא אחד משני משרדים במערך הפרסום הנוכחי של ניופאן. המשרד השני הוא באומן-בר-ריבנאי, המטפל בתקציבי המותגים האייר, טפאל ומוליניקס.

נראה כי בניופאן קיבלו את ההחלטה להיפרד משלמור בלב כבד. המנכ"ל צביקה גיור שמר למשרד חסד נעורים, גם כשכבר ברור היה שהמשבר בשלמור אינו זמני. עם זאת, נראה כי בשבועות האחרונים הוחלט בחברה להמשיך הלאה ולצרף למערך הפרסום של הקבוצה משרד שיחליף את שלמור. בקבוצה מעדיפים להמשיך לעבוד עם שני משרדים, ולכן לא ירוכז התקציב כולו בבאומן.

בטמבור שוקדים בימים אלה על כתיבת מכרז למציאת משרד פרסום חדש. המכרז יתפרסם מיד בתום חג הפסח, המהווה 'פיק' שיווקי עבור החברה. שלמור זכה בתקציב באמצע 2007. התקציב, שטופל לפני כן בראובני-פרידן, יצא למכרז על רקע שינוי הבעלות בגרניט כרמל - בעלת השליטה בטמבור. שלמור, שזכו אז בתקציב, החדירו את הקו הפרסומי "תראה מה שצבע יכול לעשות", תחתיו נבנו פעילויות פרסומיות לא שגרתיות כגון צביעת מדרכות באילת, צביעת עיתונים וכדומה. גם העבודה שנעשתה עבור טמבור זכתה לשלל פרסים.

גם בסימילאק הוחלט לצאת למכרז חדש. התקציב הועבר לשלמור ב-2007, לאחר שקודם לכן טופל במשך 8 שנים ביהושע TBWA. התקציב הועבר לשלמור ללא מכרז, לאחר שבמקביל נערכה בדיקה מול ראובני-פרידן. מה ששיחק לטובת שלמור היה ניסיון קודם שלו בתקציב רמדיה, בו טיפל לפני ובמהלך המשבר. הקו שהוביל המשרד עבור סימילאק היה "בגלל המדע".

איתן ויצמן, סמנכ"ל שיווק טמבור, מסר בתגובה: "אנו מודים למשרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי על תרומתם לתהליך התחדשות וחיזוק המותג טמבור בשנים האחרונות".

מניופאן נמסר: "כרגע אין שינוי במערך הפרסום של החברה. כשיהיה שינוי, נודיע".

מאבוט סימילאק נמסר: "איננו נוהגים להגיב בעניינים מסוג זה".

היקפי הפרסום
 היקפי הפרסום