שטראוס-קאהן ממשיך להסתבך: מואשם בסרסור בצרפת

יו"ר קרן המטבע הבינלאומית לשעבר, המואשם כי היה חבר ברשת של סרסורים, דוחה את כל ההאשמות נגדו ■ בצרפת הסרסור אינו חוקי, בעוד שהזנות מותרת

יושב ראש קרן המטבע הבינלאומית לשעבר, דומיניק שטראוס-קאהן, לא מפסיק להסתבך בשערוריות מין. התביעה בצרפת הגישה כתב אישום נגד שטראוס-קאהן באשמת "סרסרות בנסיבות מחמירות". על-פי התובע בפרשה, שטראוס-קאהן מואשם בחברות ברשת סרסורים.

התביעה הורתה לשטראוס-קאהן לחדול מהתקשרות כלשהי עם התובעים בתיק, כמו גם עם הנאשמים האחרים. למרות שלא נעצר, נאלץ שטראוס-קאהן לשלם ערבות של 100 אלף אירו. עורך דינו של יו"ר קרן המטבע לשעבר אמר כי מרשו דוחה בכל תוקף את ההאשמות נגדו.

בצרפת הסרסור אינו חוקי, בעוד שהזנות מותרת. בשל כך, על התביעה בתיק להוכיח כי לשטראוס-קאהן היה תפקיד משמעותי באותה רשת שנחשפה, אחרת הוא עלול לצאת לחופשי.

הגשת כתב האישום אתמול (ב') נגד שטראוס-קאהן מגיעה כיומיים לפני שבית משפט בניו-יורק ידון בתביעה אזרחית שהגישה נגדו חדרנית בבית-מלון בעיר, בטענה כי הוא אנס אותה.

התביעה בארצות-הברית משכה את כתב האישום הפלילי שהוגש נגד הבכיר הצרפתי באותה פרשה, לאחר שטענה כי אינה יכולה להוכיח מעל לספק סביר כי שטראוס-קאהן אכן אנס את החדרנית.