מסתמן: תקציב שלמה SIXT עוזב את ארועטי-ברמן

היקף תקציב הפרסום של החברה ב-2011 עמד על 3 מיליון דולר במחירים ריאליים

קבוצת שמלצר מפסיקה את ההתקשרות עם משרד הפרסום ארועטי-ברמן GPS - כך נודע ל"גלובס".

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של שלמה SIXT עמד בשנת 2011 על 9.4 מיליון דולר במחירי מחירון. המשמעות היא כי במחירים ריאליים מדובר בתקציב שעמד בשנה זאת על כמעט 3 מיליון דולר במחירים ריאליים. ב-2010 היה היקף הפרסום של החברה צנוע יותר: כ-4.1 מיליון דולר במחירי מחירון, המשקפים היקף ריאלי של כמיליון וחצי דולר.

קבוצת שמלצר חרגה בשנים האחרונות מהטיפול בתחום הליסינג והפכה לחברה המשווקת מכוניות. עם זאת, ארועטי-ברמן GPS לא הרוויח מהפעילויות הנוספות אליהם נכנסה החברה: כך למשל כשקיבל שלמה שמלצר את שיווק המותג אופל, יצאה החברה למכרז על התקציב ולא העבירה אותו אוטומטית ל-GPS, ובסופו של דבר מי שזכה בתקציב אופל היה משרד הפרסום גיתם BBDO.

לא ברור עדין האם בשמלצר יימנעו מלפנות למשרדים המטפלים בתקציבי רכב שאינם מטופלים בקבוצה (מה שיגביל מאוד את מספר משרדי הפרסום שיכולים לטפל בתקציב), או שיגבילו את עצמם רק לגבי משרדים המטפלים בתקציבי חברות ליסינג.

בין המשרדים המטפלים בתקציבי ליסינג או השכרת רכב נמנים מקאן, המטפל בתקציבי האחים מאיר; פוגל-אוגילבי, המטפל באלדן; וראובני-פרידן, המטפל באלבר.

בשנה האחרונה עמד היקף הפרסום של שלמהSIXT על כ-3 מיליון דולר תודות למהלכים שיווקיים רחבי-היקף. החברה העלתה למשך חצי שנה פרסום בטלוויזיה באינטרנט ובמדיות האחרות תחת הסיסמה הקבועה שלה "תמיד כן". כל סרטון טלוויזיה עסק בפעילותה של חברה אחרת בקבוצת שלמה SIXT: ליסינג תפעולי, ליסינג פרטי, השכרת רכב, מכירת רכב, מוסכים ושירותי דרך וביטוח.

בקבוצת שמלצר סירבו להתייחס לידיעה.