מוכנה ללונדון: לי קורזיץ אלופת העולם פעם שנייה ברציפות

גולשת הניל-פרייד הישראלית השלימה זכייה שנייה ברציפות ושלישית בסך הכל בקריירה במדליית זהב; תקבל בונוס בסך 100 אלף שקל, מאמנה יקבל 50 אלף

עושה רושם שלי קורזיץ מוכנה למשחקים האולימפיים שיתקיימו בקיץ הקרוב בלונדון. גולשת הניל-פרייד הישראלית זכתה הבוקר (ד') באליפות העולם שנערכה בקאדיס, ספרד. קורזיץ הבטיחה את מדליית הזהב לאחר ששיוט המדליות שהיה אמור להתקיים היום, אליו הגיעה מהמקום הראשון - בוטל בעקבות רוחות חזקות שמנעו מהגולשים לצאת אל הים.

קורזיץ, 28, זכתה גם באליפות העולם הקודמת, שנערכה בדצמבר האחרון באוסטרליה. בתחילת הקריירה שלה, בשנת 2003, רשמה זכייה נוספת באליפות העולם (אז התחרתה עדיין בגלשנים מדגם מיסטראל).

בעקבות ההישג, תקבל הגולשת ממכמורת מענק מקרן הספורטאים המצטיינים של הוועד האולימפי, בסך של 100 אלף שקל. מאמנה בנצי פינקלשטיין יקבל 50 אלף שקל. סכום זה יצטרף ל-43 אלף שקל שקיבלה קורזיץ ממשרד התרבות והספורט, במסגרת חלוקת מענקים לספורטאים מצטיינים ל-2011.

שרת התרבות והספורט, לימור לבנת, התקשרה לברך את לי קורזיץ היום לאחר זכייתה, ואמרה לה: "קבעת היום הישג חסר תקדים בספורט הישראלי. הוכחת שניחנת לא רק בכישרון נדיר אלא גם בכושר התמדה ונחישות יוצאי דופן. את ווינרית ופייטרית אמיתית שמביאה כבוד רב לספורט שלנו פעם אחר פעם. אני גאה בך ומצדיעה לך. עכשיו אנחנו עם הפנים ללונדון, ואני מחזיקה לך אצבעות שגם משם תשובי עם מדליה".