השיחה: אלי פיניש קונה דירה ליד קיציס ופרידמן

כוכבי "ארץ נהדרת" מאכלסים את פרויקט גינדי תל-אביב ■ אמיר חייק מגלה מודעות ירוקה ■ וגם: רמי לוי מוקף נשים

האם קשת צריכה לשקול להעביר את צילומי התוכנית "ארץ נהדרת" לפרויקט גינדי תל-אביב? ל"גלובס" נודע כי לאחר ששני כוכבי התוכנית, אייל קיציס וטל פרידמן, רכשו דירות בפרויקט, מצטרף אליהם כעת גם אלי פיניש שחתם חוזה לרכישת דירה בפרויקט.

מדובר בדירה בשטח של 67 מ"ר עם מרפסת בשטח 10 מ"ר בקומה השלישית של בניין מספר 5 בפרויקט. שווי הדירה שנרכשה עומד על כ-2 מיליון שקל.

לאחרונה פרידמן רכש בפרויקט דירה דומה לזו שרכש עתה פיניש, בשטח 67 מ"ר על מרפסת בשטח 10 מ"ר, ואילו קיציס רכש דירת פנטהאוז בשטח 210 מ"ר עם מרפסת בשטח 100 מ"ר.

פרויקט גינדי תל-אביב, שנבנה על-ידי החברות גינדי השקעות, משה ויגאל גינדי וריבוע כחול נדל"ן, ממוקם על חורבות השוק הסיטונאי במשולש הרחובות קרליבך, החשמונאים ודרך מנחם בגין בתל-אביב.

המתחם יכלול בשלב הראשון 723 דירות ב-11 בניינים בני 14 קומות. לצד מתחם המגורים מתוכננים לקום מוזיאון, בית-ספר יסודי וגני ילדים, מרכז ספורט ושטחי מסחר. עד כה נמכרו בפרויקט למעלה משני שליש מהדירות.

אורי חודי

אמיר חייק ירוק

בין כל האיומים הביטחוניים, הכלכליים והחברתיים, יש גם אנשים שזוכרים שחשוב להגן על כדור הארץ. בכנס "סביבה 2050" שהתקיים אתמול במלון הילטון בתל-אביב, סיפרה מנכ"לית המשרד להגנת הסביבה, עו"ד אלונה שפר-קארו על הקושי שבהושבת התעשייה והעסקים יחד עם ארגוני הסביבה והממשלה סביב שולחן אחד. אולי מפגש המנכ"לים שהתקיים ערב קודם לכן (יום שני) בבית-הספר לקיימות במרכז הבינתחומי בהרצליה, יאפשר שיתוף פעולה יעיל יותר בעתיד.המפגש אירח בכירים מתחומי התעשייה, האקדמיה והממשל. פרופ' אוריאל רייכמן, נשיא המרכז הבינתחומי שפתח את הכנס, דן אף הוא בחשיבות שיתוף הפעולה, ובהעלאת המודעות בארץ לנושא הכה חשוב של קיימות.

אמיר חייק, אשר גרינבאום, כנס
 אמיר חייק, אשר גרינבאום, כנס

אמיר חייק ואשר גרינבאום

השתתפו במפגשים: אמיר חייק מנכ"ל התאחדות התעשיינים, זיוה פתיר סמנכ"ל רגולציה בבטר פלייס, אשר גרינבאום משנה למנכ"ל כיל, פרופ' יובל לוי ראש משרד עו"ד יובל לוי העומד בראש הכנס, חווה שפירא מנכ"לית AIG, איתן סגל מנכ"ל החברה לשירותי איכות הסביבה, אלי דפס מנכ"ל שירותי בריאות כללית, סא"ל אלי פז ראש מנהלת הגנת הסביבה בצה"ל, ג'י שופט מנכ"ל הקרן לסביבה ירוקה, ארנה אנג'ל לשעבר סמנכ"ל קיימות שיכון ובינוי, ד"ר מיקי הרן לשעבר המדענית הראשית, איתן זילבגר מנכ"ל דלק שמנים, עו"ד עירית רייטר ואחרים.

מנצנצים בנמל יפו

חברת ה.שטרן השיקה אתמול בצהריים את קולקציית MYA MARIS החדשה, שנוצרה בהשראת הים. ההשקה התקיימה במסעדת "יונה" בנמל יפו, מבית היוצר של עופרה גנור. לאלה שתקציבם מוגבל יותר, הרשת מציעה אפשרות לבצע טרייד אין תמורת תכשיטי הזהב הישנים שלהם.

ישראל קורט, רונית רייכמן, קולקציה חדשה של ה. שטרן / צילום: אלירן אביטל
 ישראל קורט, רונית רייכמן, קולקציה חדשה של ה. שטרן / צילום: אלירן אביטל

ישראל קורט ורונית רייכמן

באו לבחון מה התחדש ולהיפגש עם המארחים ישראל קורט מנכ"ל ה.שטרן ישראל ודלית הראל סמנכ"לית ה.שטרן: עו"ד קרן נהרי, רונית רייכמן, אורית בן-אדרת, אירמה מיכאלי, רו"ח יונית רבינוביץ', אשת שגריר ישראל ביפן נאוה לוי ועוד.

פיני רובין מתמלא באופטימיות

בהאנגר 11 בנמל תל-אביב נערך אתמול ערב ההתרמה השנתי לאלין בית נועם - בית לבוגרים בעלי מוגבלויות פיזיות ושכליות קשות. יו*רית אגודת הידידים, אילנה המבורגר יחד עם יאיר בעלה, והמנכ*ל איקי בר חיים קיבלו את פניהם של הבאים. המוזמנים התרגשו מסרטון קצר ובו מספרים חניכי בית אלין כי גם אם היו יכולים לדעת שכך יהיו חייהם - הם עדיין היו בוחרים להיוולד. לאחר מכן צפו האורחים בהופעה של מיקי גבריאלוב, שאירח את דנה ברגר, יהלי סובול, קורין אלאל ואחרים. התמלאו אופטימיות: עירית ומושיק תאומים, פיני רובין, עמי ואריאלה גניגר, איילת ועברי ורבין, עמי אראל, רמי מרדור, דודי וברוריה ויסמן ויצחק ועדינה סוארי.

רמי לוי מוקף נשים

האם רמי לוי סימן לעצמו את עסקי המלונאות כיעד הבא והוא צפוי למכור לנו סוויטה בשקל? לוי לא פוסל את האפשרות הזו, כך הוא סיפר במפגש השנתי של פורום המלונאיות של התאחדות המלונות בישראל.

סמדר נמרודי-רינות, רמי לוי, כנס המלונאיות / צילום: נמרוד אהרונוב
 סמדר נמרודי-רינות, רמי לוי, כנס המלונאיות / צילום: נמרוד אהרונוב

רומי גורודסקי ורמי לוי

הכנס בראשות סמדר נמרודי-רינות, יו"רית רשת רימונים ורומי גורודסקי סמנכ"לית התאחדות המלונות, התקיים אתמול במלון הילטון תל-אביב. לוי סיפר שהוא מרגיש מאוד בנוח במחיצת רוב נשי, שכן 95% מהמטה שלו מורכב מנשים. בנוסף, פגשו חברות הפורום את נורית דאבוש, לשעבר יו"רית הרשות השנייה, שסיפרה על כוחה של התקשורת בעיצוב פני החברה.

האיטלקים באים

לשכת המסחר והתעשייה ישראל-איטליה קיימה אמש אירוע הוקרה ל-7 המסעדות האיטלקיות הטובות בארץ. האירוע, שנערך אמש במסעדת "סלון" בתל-אביב היה חלק מפרויקט בינלאומי בשם "האירוח האיטלקי".

לורנצו אורטונה, רוברטו דלה רוקה, לשכת המסחר ישראל איטליה / צילום: עוז מועלם
 לורנצו אורטונה, רוברטו דלה רוקה, לשכת המסחר ישראל איטליה / צילום: עוז מועלם

לורנצו אורטונה ורוברטו דלה רוקה

סגן נשיא לשכת מסחר והתעשייה ישראל-איטליה, רוברטו דלה רוקה, שסיפר כי למרות המשבר הכלכלי באירופה, קשרי המסחר בין ישראל לאיטליה דווקא מתהדקים. לדבריו, סך הסחר בין שתי המדינות עמד בשנה האחרונה על כ-4 מיליארד דולר. ראש המחלקה הכלכלית, לורנצו אורטונה, חילק את התעודות ההוקרה: אוסטריה דה פיורלה, רונימוטי, ארנסטו, פאפאס, איל פסטאיו, נובה ג'ויה (סניף רמת-החייל), רוסטיקו (סניף רוטשילד).