"הדיקטאטור" ייפתח את פסטיבל סרטי הסטודנטים הבינלאומי

פסטיבל סרטי הסטודנטים הבינלאומי של אוניברסיטת ת"א יתקיים השנה בין ה-2 ל- 9 ביוני בסינמטק המחודש בתל אביב ויהיה רחב יריעה מאי פעם

"הדיקטאטור", הקומדיה המטורפת החדשה מבית היוצר של הקומיקאי היהודי-בריטי הפרובוקטיבי סשה ברון כהן, תפתח את אירועי פסטיבל סרטי הסטודנטים הבינלאומי ה- 14 של אוניברסיטת תל אביב בהקרנה פתוחה לקהל שתתקיים ב- 2 ביוני באמפי וואהל בגני יהושע בתל אביב.

שלושה שבועות אחרי בכורת הסרט בארצות הברית, בה הוא מיועד להיות אחד מלהיטי הקופה הגדולים של קיץ 2012. בסרט מגלם ברון כהן את האדמירל אלדין, רודן חובב שררה המוכן לעשות הכול כדי להבטיח שהדמוקרטיה המערבית לא תגיע לעולם אל מולדתו, עד שהוא נאלץ להגיע לביקור בארצות הברית.

פסטיבל סרטי הסטודנטים הבינלאומי יתקיים השנה בין ה-2 ל- 9 ביוני בסינמטק המחודש בתל אביב ויהיה רחב יריעה מאי פעם. מה שהוביל להחלטה ללכת בעקבות פסטיבלים דומים בעולם, ולפתוח את האירוע בהקרנת בכורה של סרט מהזרם המרכזי של תעשיית הקולנוע העולמית (דוגמת "סופר 8" של הבמאי ג'יי.ג'יי אברמס שפתח את פסטיבל ירושלים בשנה שעברה בהקרנה פומבית בבריכת הסולטן).

הבמאי ארי פולמן ("ואלס עם באשיר") יכהן השנה כראש חבר השופטים של הפסטיבל, וכראש חבר השופטים של התחרות הישראלית תכהן השחקנית גילה אלמגור. 38 סרטי סטודנטים ישראלים יוקרנו השנה (גידול של 20% לעומת הפסטיבל הקודם), לצד 120 סרטי סטודנטים ממדינות שונות בעולם בהן אפגניסטן, מרוקו וטורקיה.