דיווח: בנו של סורוס משך את כספיו מהחברה של אביו

על פי הדיווח ברויטרס, אחד מבניו של המיליארדר ג'ורג' סורוס משך את כספיו מהחברה על מנת להקים חברה משלו ■ הבן לוקח איתו לחברה החדשה אחד מהבכירים בחברה של אביו

הזעזועים בחברת Soros Fund Managment שבבעלותו של המיליארדר ג'ורג' סורוס נמשכים. אחד מבניו של המיליארדר, שעד לאחרונה כיהן בתפקיד ניהולי בכיר בחברה, הודיע על משיכת הכספים שלו מהחברה, ופתיחת חברה לניהול כספים משלו, והוא אפילו לוקח איתו אחד מהאנשים המרכזיים בחברת האב.

על פי שני אנשים המקורבים לנושא, ג'ונת'ן סורוס, מתכוון להקים את החברה החדשה יחד עם דייוויד קולסר, מנהל סיכונים ראשי בקרן של סורוס האב. על מנת לפתוח חברת Family Office, שהינה חברה שמטפלת בכל בנכסים של משפחה עשירה אחד, ומנהלת עבורה את כל ההשקעות. "ג'ונת'ן מתכוון להקים את החברה החדשה על מנת שיוכל לנהל את הכספים שלו בעצמו", אמר מקורב לנושא.

על פי הדיווח בסוכנות רויטרס, הסיבה למהלך הזה של סורוס הבן אינה מחלוקת בתוך המשפחה, אולם החברה של סורוס האב שמוערכת בכ-25 מיליארד דולר ספגה הפסדים גדולים בשנה האחרונה. ברויטרס מעריכים שהמהלך של סורוס הבן הוא חלק מהתוכנית של חברת Soros Fund Managment לעבור לחברה מסוג Family Office ובכך החברה תעסוק בניהול הכספים של משפחת סורוס בלבד.

ג'ונת'ן סורוס ודייוויד קולסר לא הגיבו לדיווח הזה עד עכשיו.

ג'ונת'ן סורוס ודייוויד קולסר לא הגיבו עד עכשיו לדיווחים הללו