גדעון עמיחי: "פרשתי משלמור-אבנון-עמיחי כדי לממש חלומות"

על ההידרדרות של שלמור-אבנון-עמיחי מאז עזיבתו אומר עמיחי: "אני מקווה שהתקופה הזו תחלוף ותהיה התאוששות" ■ הצצה ראשונה למגזין "ליידי גלובס"

"הייתי בר-מזל בתחום הפרסום, אבל הפרופורציות השתנו עם הזמן. מצאתי את עצמי עושה יותר דברים שאני חייב, ופחות דברים שעליהם אני חולם. זה היה הבסיס להחלטה שלי לקום ולהתקדם" - כך אומר הפרסומאי גדעון עמיחי בראיון ל"ליידי גלובס", אחרי הפרישה ממשרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי באוקטובר האחרון.

"הרגשתי שאני רוצה לחזור ולממש חלומות גדולים יותר, משמעותיים יותר", מוסיף עמיחי. "החיים אינם הסקיצה אלא הביצוע, ולכן עדיף לחיות אותם במלוא עוצמתם".

- מאז שעזבת את המשרד הוא נמצא בירידה, ונרשמה בריחת לקוחות.

"יש לי פינה חמה ביותר לשלמור-אבנון-עמיחי. זה היה הבית שלי 18 שנים. אני מקווה שהתקופה האחרונה תחלוף במהרה ותהיה התאוששות. אשר לי, אני כבר במקום אחר בחיים".

שופט בפסטיבל קאן לפרסום

ביוני הקרוב יכהן עמיחי כנשיא צוות שופטים באחת הקטגוריות בפסטיבל קאן לפרסום.

"עד היום, בכל שנות הפסטיבל לא נבחר ישראלי לעמוד בתפקיד נשיא צוות השופטים. האחריות שאני מרגיש כרגע היא אדירה", אומר עמיחי. "נחפש את הפרויקטים החדשניים, אלה שמשנים את כללי המשחק, שיוצרים שפה חדשה, שממציאים קטגוריות חדשות. ברור לי שאין כמו הרגע שבו יונף דגל ישראל על הבמה, ונמחיש לכל העולם שישראל היא לא רק מה שרואים במהדורת החדשות".

הראיון המלא יפורסם בגיליון "ליידי גלובס" שיופץ מחר (ג') למנויי "גלובס".