דיווח: מגעים למכירת הפלאזה בניו-יורק תמורת 600 מיליון דולר

הקבוצה ההודית הגישה הצעה לקבוצת אלעד, הבעלים של הנכס, לרכישת המלון המפורסם תמורת כ-600 מיליון דולר במזומן ■ אם אכן העסקה תצא לפועל, תופסק ההתקשרות עם החברה שמנהלת את המלון

התקשורת ההודית מדווח הבוקר שקבוצת סהרה, באמצעות חברת הבת שלה אמבי וואלי, נמצאת במשא ומתן עם קבוצת אלעד שבשליטת יצחק תשובה, במטרה לרכוש את מלון הפלאזה בניו יורק.

על פי הדיווח שעלה בעיתון India Today, חברת סהרה הגישה הצעת מחיר לרכישת המלון שהשווי שלו מוערך בכ-575 מיליון דולר. הדיווח מציין גם שההצעה עבור המלון בן 20 הקומות שמשקיף על הסנטרל פארק ומנוהל על ידי חברת פיירמונט, הינה לרכישת המלון במזומן במצבו הנוכחי (As Is) ומבלי שיהיו חובות הרשומות על שמו.

על פי דיווח בעיתון איקונומיק טיימס, קבוצת סהרה הגישה הצעות נפרדות לבית המלון שקיים במבנה ולקומפלקס המגורים. על פי הדיווח, קבוצת סהרה הציגה הצעה של קרוב ל-400 מיליון דולר לרכישת בית המלון שכולל 230 חדרים וכ-200 מיליון דולר לרכישת קומפלקס המגורים.

בעיתון ההודי מדווחים שכנראה קבוצת סהרה לא תרצה להמשיך באופן הניהול הנוכחי של המלון, לכן הודיעה החברה לקבוצת אלעד שברגע שהיא תקבל את השליטה על המלון היא תפסיק את ההתקשרות שיש למלון עם חברת הניהול פיירמונט הקנדית.