מלון בוטיק שלום ורילקס בת"א נפתח מחדש

כמו במלונות דומים מהז'אנר, בסופי שבוע הוא שואב (בעיקר) ישראלים לטעימה מהעיר הגדולה

מלון שלום המחודש, שעבר באחרונה לידי רשת אטלס, נפתח מחדש לפני שנה וחצי עם הפנים לאנשי עסקים. עכשיו הוא מלון בוטיק, וקוראים לו שלום הוטל & רילקס. כמו במלונות דומים מהז'אנר, בסופי שבוע הוא שואב (בעיקר) ישראלים לטעימה מהעיר הגדולה. ניסינו להחליף אווירה כפרית באורבנית לסוף שבוע אחד, וחוויית האסקפיזם הוכתרה בהצלחה.

הלובי ידע בשעתו ימים עליזים כפאב הכרכרה המיתולוגי. כיום מוגשת בו ארוחת בוקר בטוב טעם, ובכלים נאים. התפריט מגוון, איכותי, יצירתי וטעים. בימי חמישי יש "happy hour" (19:00-17:00) עם משקאות, חטיפים וקינוחים.

העיצוב אקלקטי - שלל שולחנות, ספות וכיסאות רומנטיים, שמנקדים את הרקע הלבן בנגיעות צבע. ציורים של מיכאל ארגוב מעטרים את הקירות (ואת החדרים), מאז שהרשת רכשה את מרבית עזבונו. 51 החדרים פרוסים על ארבע קומות והם נותרו כשהיו, מאילוצים הנדסיים, אבל יד מכוונת עיצבה אותם בהרבה לבן, שנותן תחושת מרחב. הצחור שולט בחללים, בקירות, ברהיטים ובאביזרים, עם נגיעות של כחול מפוספס. קירות זכוכית מכניסים את העיר אל החדר, וגם המון אור. מהחלונות נשקף הים (וגם מלון הילטון), ומהאחרים ניבטים גגות הבתים בחן עירוני. בחדרים הגדולים יש ג'קוזי או ספה נפתחת לילדים. בחדרים יש מקרר, ערכת קפה וטלוויזיה, שבלחיצת כפתור הופכת למחשב. בחמישי ובשישי נערכות טעימות מסאז', ובקיץ העיסויים מתקיימים על הגג המקסים.

המיקום מצוין. קרוב לבן יהודה ולצפון העיר, לחוף ולטיילת, וכמובן לנמל. על חניה אין מה לדבר, אבל גמאנו בהליכה קילומטרים והרגשנו כמו תיירים. אפשר לשאול אופניים בקבלה ללא תשלום. גם האינטרנט בחינם. בריכת השחייה הסמוכה - בריכת גורדון המפורסמת - בתשלום נוסף.

950 שקלים לזוג (גם בסוף שבוע), ללינה וארוחת בוקר (עד סוף אפריל), ילד 50%, מ-1 במאי: 1,150 שקלים. הירקון 216, תל אביב, טל' 03-7625400