גינדי החזקות תפעיל 1,000 חניות בשרונה בת"א

החברה תוכל להפעיל את חניון הפרויקט בשרונה שבמתחם הקריה כחניון ציבורי עוד טרם אכלוס הפרויקט, שמתוכנן לסוף 2014, כך הוחלט בוועדה המקומית לתכנון ולבנייה ת"א בישיבתה האחרונה

1,000 חניות משתחררות בלב ת"א: גינדי החזקות, שבונה את פרויקט המגורים שרונה בדרום הקריה בת"א, תוכל להפעיל את חניון הפרויקט כחניון ציבורי עוד טרם אכלוס הפרויקט, שמתוכנן לסוף 2014, כך הוחלט בוועדה המקומית לתכנון ולבנייה ת"א בישיבתה האחרונה.

הוועדה המקומית אישרה לגינדי החזקות, שבבעלות עו"ד ליטל גינדי-מטלון, רו"ח אבי גינדי, עו"ד גיא גינדי, רו"ח רועי גינדי ומנחם גינדי, להפעיל את חניון הפרויקט כחניון ציבורי בתקופה שבה החניונים הציבוריים באזור, כמו חניון השוק הסיטונאי וחניון הארבעה (מתחם גבעון), נמצאים בעבודות שיפוצים והרחבה. חניון זה ישמש את הציבור עד לאכלוס פרויקט שרונה של גינדי החזקות.

לפני כשלושה שבועות פנו בעלי עסקים סביב מתחם גבעון לראש העירייה רון חולדאי בבקשה להנחה בארנונה עקב מצוקת החניה לאור עבודות הפיתוח והתשתית שהביאו לסגירת חניוני השוק הסיטונאי, מגרש הארבעה (מתחם גבעון) וחניון ארניה.

החניון כולל ארבעה מפלסים וחצי על פני 38 אלף מ"ר, ומציע 1,000 מקומות חניה. עד אכלוס הדירות בפרויקט יוצעו כלל החניות בחניון לשירות הציבור, ולאחר אכלוס הפרויקט ישמשו החניות את דיירי הפרויקט, פרט ל-415 מהן.

הוועדה התנתה את הפעלת החניון בכך שתושבי תל אביב יוכלו ליהנות מחניה במחיר מוזל בחניון זה, שלא יעלה על המחירים המקסימליים הנגבים בחניוני החברה העירונית אחוזות החוף - 12 שקל לשעה בין 7:00 ל-16:00, עד 60 שקל לחניה על פני כל שעות היום, ובין 16:00 ל-7:00 עד 24 שקל על פני סך כל השעות.

פרויקט המגורים של גינדי החזקות כולל שלושה מגדלי יוקרה בני 31 קומות בין רחוב קפלן לרחוב הארבעה בת"א, שיהיו חלק בלתי נפרד ממתחם שרונה המשלה מבני ופארק עם בנייה מודרנית בלב ת"א. עם סיומו יכלול הפרויקט של גינדי החזקות 324 דירות.

באזור דרום הקריה המורחב מתוכנן להיפתח בתחילת 2013 מתחם הקניות, הבילוי והפנאי "גני שרונה" הכולל מבנים טמפלרים לשימור, ובאזור מצויים כעת בביצוע שני מגדלי משרדים של קבוצת האחים חג'ג', בניית תוספת לחניון קרית הממשלה ובניית מגדל המשרדים הרביעי של קבוצת עזריאלי. מגדל למלונאות ומסחר של חברת נצבא באזור דרום הקריה נמצא בשלבי תכנון ראשוני.