אלווריון: "קיבלנו התראה מהנאסד"ק לפני מחיקת המניה"

ההודעה פורסמה כחלק מהגשת דוחותיה השנתיים של החברה לרשות לניירות ערך בארצות הברית ■ הסיבה להתראה: מחיר המניה ננעל מתחת ל-1 דולר ב-30 ימי העסקים האחרונים

חברת אלווריון הישראלית שנסחרת בבורסת הנאסד"ק הודיעה לפנות בוקר על קבלת מכתב התראה לפני מחיקת המניה מהמסחר, מחברת נאסד"ק. ההודעה פורסמה כחלק מהדיווח של החברה לגבי דוחותיה הכספיים לשנת 2011 שהגישה לרשות לניירות ערך האמריקאית.

בהודעה של החברה נכתב שהסיבה להתראה הינה העובדה שעד ה-25 באפריל, מחיר הסגירה של המניה בבורסה בנאסד"ק היה פחות מ-1 דולר במשך 30 ימי העסקים האחרונים, וזה מהווה הפרה של אחד התנאים הבסיסיים של בורסת הנאסד"ק. בשל כך ניתנה לחברה ארכה של 180 ימי עסקים שבמהלכה מחיר הנעילה של המניה צריך להיות מעל ל-1 דולר במשך 10 ימי עסקים רצופים.

במידה והחברה לא תוכל לעמוד בתאריך היעד שהוא ה-23 באקטובר 2012, החברה יכולה לבקש ארכה אבל לא בטוח שהיא תצליח לקבל אותה. אחר כך החברה צפויה לקבל מכתב רשמי מהנאסד"ק שיודיע לה על מחקית המניה מהמסחר. אלווריון מודה שמהלך שכזה עלול לפגוע ביכולתה של החברה לגייס כספים ואמון המשקיעים בחברה ייפגע.

בעקבות התוצאות הרעות של החברה ,המנכ"ל ערן גורב החליט לעזוב את תפקידו. חזי לפיד, ששימש בעבר כמנכ"ל אינוויב שנרכשה על ידי אלווריון ב-2003, צפוי להחליפו. גורב מונה למנכ"ל אלווריון בפברואר 2010 במטרה להבריא את החברה - אך בתקופתו צנחה המניה ב-83%.