בזק - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.2 מיליון שקל

במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - ווינר עם השקעה של כ-1.4 מיליון שקל

1. כל הדיבורים בשוק התקשורת על האפשרות שיבטלו את הטריפל של הוט או שחברת החשמל תיכנס לתחום אספקת אינטרנט, לא מטרידים את בזק, לפחות לא מבחינה פרסומית. לאחר שכבשה את סצנת התוכן השיווקי ב"האח הגדול" וב-"The Voice", חוזרת ענקית התקשורת לבלוט במקבצי הפרסומות, והפעם עם המבצע החדש: "מ-אה מגה במ-אה שקל". הפרסומות בכיכובו של גדי גוב ממשיכה את הקו ההומוריסטי שיצר משרד הפרסום אדלר-חומסקי, ומוכיחה שסוס מנצח לא מחליפים.

2. שיכון ובינוי ממוקמת במקום השלישי בטבלת המותגים המושקעים השבוע עם פרסום לבנייה הירוקה. מה שתופס את העין הוא שלא מדובר רק בעוד פרסומת לקיימות, אלא בפרסומת שבאה לייצר תדמית ולא להציג מבצע או הוזלה. כן, כמעט שכחנו לרגע שפעם לפני המחאה, חלק גדול מהפרסומות שידרו תדמית. הקיימות נרשמה בזיכרון הקולקטיבי הישראלי על שם שיכון ובינוי, שמקפידה מדי כמה חודשים להעלות קמפיין רק לשם הגברת המודעות לנושא הבנייה הירוקה. משרד הפרסום הוא באומן-בר-ריבנאי.

3. לאחר שמקדונלד'ס הכניסה את השווארמיות והפלאפליות לכוננות ספיגה עם המק קבב, המק שווארמה והמק פלאפל, עוברת חברת המזון המהיר לתחרות ישירה עם ארומה, ארקפה וכו', תוך כדי שהיא מוזילה משמעותית את מחירה של כוס קפוצ'ינו, אותה תוכלו לקנות ברשת ב-4.90 שקלים. משרד הפרסום הוא יהושע TBWA, שסוגר השבוע דאבל בטבלת המותגים המושקעים.

4. משקה יוגורט בעל סגולות רפואיות, דנכול של דנונה שטראוס, סוגר את הטבלה השבוע באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי, תחת הסלוגן: "צריכת פיטוסטרולים מורידה את הכולסטרול (LDL).

המותגים המושקעים
 המותגים המושקעים

* הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.