רוצים דירת 3 חדרים בפרויקט שוק בצלאל? שלמו 2.6 מ' ש'

הדחפורים החלו לעבוד על פרויקט שוק בצלאל ■ החברות אלעד ישראל מגורים וצמח המרמן החלו בימים האחרונים בעבודות הפיתוח והבנייה במתחם

הדחפורים החלו לעבוד על פרויקט שוק בצלאל. החברות אלעד ישראל מגורים וצמח המרמן החלו בימים האחרונים בעבודות הפיתוח והבנייה במתחם בצלאל, המוקם בין הרחובות המכבי, טשרניחובסקי ובית לחם בתל אביב.

בפרויקט מתוכננות להיבנות 153 יחידות דיור, בנות 2-4 חדרים, בשני בנייני מגורים בני שבע ושמונה קומות. השיווק הרשמי של הפרויקט החל עם פתיחת משרד המכירות ברחוב טשרניחובסקי הסמוך לפרויקט. מחירי השיווק בפרויקט עומדים על החל מ-2.16 מיליון שקל לדירות 2 חדרים בשטח 67 מ"ר עם מרפסת בשטח 8 מ"ר, החל מ-2.6 מיליון שקל לדירות 3 חדרים בשטח 81 מ"ר עם מרפסת בשטח 8 מ"ר והחל מ-3.57 מיליון שקל לדירות 4 חדרים בשטח 110 מ"ר עם מרפסת בשטח 8 מ"ר.

במסגרת הפרויקט עתיד להיבנות גם חניון תת קרקע שיכלול מקומות חנייה לדירות הפרויקט כמו גם 330 מקומות חנייה נוספים שישמשו כחניון ציבורי. עוד בפרויקט, חזית מסחרית, כיכר, וגני ילדים. על פי דיווחי החברות, בכוונתן לסיים את בניית החניון הציבורי בשלבים מוקדמים של הפרויקט כדי לפתוח אותו לשימוש הקבל הרחב. יש לזכור שבניית הפרויקט נוגסת בחניון קיים שנמצא במקום וגוזלת ממנו את מקומות החנייה הזמינים.