הראל לקראת דוחות טבע: "קנו המניה - תזנק ב-24%"

בהראל פיננסים צופים לטבע הכנסות ורווחים מעל הקונצנזוס בשוק, ומציינים: "היקפי המכירות של תרופות במספר השקות משמעותיות יפתיעו לטובה" ■ ההמלצה: "קנייה"; מחיר היעד - 55 דולר

חברת טבע צפויה לפרסם מחר (ד') את דוחותיה הכספיים לרבעון הראשון של שנת 2012, כאשר בהראל פיננסים צופים כי ענקית התרופות תציג הכנסות של 5.73 מיליארד דולר ורווח נקי של 1.47 דולר למניה, מעל התחזיות בשוק. זאת לעומת הקונצנזוס בשוק, עומד על 5.51 מיליארד דולר ו-1.43 דולר למניה.

"הדוחות שצפויים להיות חזקים ישקפו את האיחוד של ספלון בתחום תרופות המקור, את האיחוד של טיאו וטבע-קואה ביפן, ואת ההשקעות הגנריות המשמעותיות והמוצלחות בארה"ב, בראשן לקספרו, זיפרקסה וליפיטור", לשון הסקירה שפורסמה היום על ידי האנליסט סטיבן טפר.

בבית ההשקעות ממשיכים להמליץ על "מניית העם" בהמלצת "קנייה" עם מחיר יעד של 55 דולר - פרמיה של 24% על מחיר הנעילה של המניה אמש בוול סטריט (44.39 דולר).

בהראל מתייחסים גם להכרעה המשפטית הצפוייה לפטנטים של הקופקסון בחודשיים הקרובים, אשר להערכת בית ההשקעות אמורה "להקטין את אי-הוודאות סביב החששות לתחרות גרנית בטווח הקצר".

עוד מתבסס טפר על מספר השקות משמעותיות של טבע, ביניהן השקת ה-Lexapro לדיכאון, Zyprexa לסכיזופרניה, והליפיטור לכולסטרול - "היקפי המכירות יפתיעו לטובה", מעריך טפר.