הערכות: בר רפאלי ואילן בן-דב בדרך להסכם פשרה

רפאלי תבעה 4 מיליון שקל מחברת סאני של בן-דב בגין הפרת חוזה, וסאני הגיבה בתביעה שכנגד ■ השופט אבי זמיר זימן את הצדדים מחר לדיון מיוחד בלשכתו

האם הדוגמנית בר רפאלי ואיש העסקים אילן בן-דב בדרך להסכם פשרה? בשבועות האחרונים התנהל הליך משפטי עמוס יצרים וחילופי האשמות הדדיות בין בן-דב לרפאלי, במסגרת דיון בתביעה שהגישה נגד סאני שבשליטת בן-דב בטענה להפרת חוזה, בקשר לקמפיין שעשתה ליבואנית הטלפונים הסלולריים של סמסונג בישראל.

כעת נודע כי שופט בית המשפט המחוזי בתל-אביב, אבי זמיר, זימן אל לשכתו את נציגי בר רפאלי ואילן בן־דב לישיבה מיוחדת שתיערך מחר (ד') בשעות אחר-הצהריים, בתום הדיונים. זמיר ביקש את התייצבות רפאלי ובן-דב, ואף הודיע כי הורי הדוגמנית - ציפי ורפי רפאלי - רשאים להגיע אף הם. ההערכות הן כי השופט מנסה לגשר בין הצדדים ולעודד אותם לסגור את תביעותיהם בהסכם פשרה.

בתביעה על סך 4 מיליון שקל, שהוגשה במארס 2009, טענה רפאלי כי סאני עשתה שימוש בדמותה ובצילומיה שלא למטרת החוזה שנחתם בין הצדדים, כאשר העבירה בשידור חי באתר תפוז שבבעלות סאני אלקטרוניקה את צילומי הפרסומת, בלי ידיעתה ו"מבלי שעברו עריכה כלשהי, כדי לשמור על צניעותה ולמנוע פגיעה בכבודה".

סאני, מצידה, מכחישה כי הפרה את ההסכם, ובתביעה שכנגד בסך 2 מיליון שקל טענה כי דווקא רפאלי הפרה אותו, הזיקה לקמפיין והתנהגה כאילו "הכול מגיע לי ולא לכם". לטענת החברה, הובהר לרפאלי כי הקמפיין יהיה בכל סוגי המדיה ויכלול פעולות יחסי ציבור, כולל מסיבה בהשתתפותה, שצילומיה ישמשו ליחסי ציבור. בהסכם בין הצדדים נקבע כי רפאלי תרוויח 50 אלף דולר מהקמפיין עבור 4 חודשי עבודה.

הליך ההוכחות בתביעה התאפיין בהטחת רפש הדדית בין הצדדים. בן-דב העיד לאחרונה בבית המשפט כי אביה של רפאלי איים עליו בהגשת תביעה, וציין כי "בהגיעי היום לבית המשפט, חיכה לי מר רפאלי ואמר לי: 'אמרתי לך שאגרור אותך לבית המשפט'. הוא איים - וקיים".

בדיון שקדם לכך העידה רפאלי ואמרה "נתקלנו באנשים רמאים ונוכלים", תוך שהיא מתייחסת לראשי סאני.

בא-כוחו של אילן בן-דב, עו"ד משה ברהוד ממשרד יוסי אברהם, בחר שלא להגיב לידיעה. את תגובתו של עו"ד יוסי מילר, המייצג את בר רפאלי, לא ניתן היה להשיג.