בייגל בייגל שוב בראש דירוג הפרסומות האהובות

לאחר כחצי שנה, הפרסומת חוזרת לסבב נוסף באוויר ורושמת 19.6% אהדה ■ הפרסומת של בזק עם גידי גוב - הכי זכורה והכי מושקעת השבוע

הפרסומת של בייגל בייגל, שבה רואים נער בפולין משוחח עם הוריו ביידיש על הרעיון של בייגלה דקים בטעמים, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, חוזרת לאחר כחצי שנה לסיבוב נוסף ומתמקמת בראש טבלת הפרסומות האהובות.

שיעורי האהדה לפרסומת זו נמוכים מעט מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 21.7%, כאשר עוצמת האהדה נמוכה ב-10% מהממוצע.

מעניין לראות כי שני המפרסמים שרשמו את שיעורי האהדה הגבוהים ביותר השבוע עלו עם פרסומות מהעבר, שאף הופיעו בטבלאות הזכורות והאהובות מספר שבועות בדירוגים גבוהים כאשר שודרו לראשונה. הפרסומת של בייגל בייגל, אשר שודרה לקראת סוף שנת 2011, וכן הפרסומת של בנק מזרחי-טפחות, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן IPG, ששודרה בחודשים האחרונים של 2010, שבות להוביל את דירוג האהובות.

את דירוג הפרסומות הזכורות מובילה זה השבוע השני ברציפות בזק, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי, בפרסומות בכיכובו של גידי גוב. שיעורי הזכירה של הפרסומת גבוהים מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 12.5%, כאשר עוצמת הזכירה גבוהה ב-20% מהממוצע.

זה השבוע השני ברציפות שהפרסומת של בזק מובילה גם מבחינת ההשקעה התקציבית. סך ההשקעה בפרסומת זו עומד על כ-1.4 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות אשר שודרו השבוע גבוה באופן משמעותי ממספרן בשבוע שעבר, כאשר מספרן עומד על 404 (בהשוואה ל-311 בשבוע שעבר).

גם סך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים הפרסומיים עלה בהשוואה לשבוע שעבר, ועומד על כ-39.2 מיליון דולר (לעומת 28.8 מיליון דולר בשבוע שעבר).

פרסומות אהובות
 פרסומות אהובות