האופוריה נמשכת: "סודהסטרים תזנק בכ-52% ל- 55 ד'"

ג'וזף אלטובלו, אנליסט מוצרי הצריכה בבית ההשקעות יוצא בסקירה חיובית על סודהסטרים וטוען כי העובדה שמוצרי החברה ייפרסו גם בסניפי רשת וול-מארט תסייע לתהליך החדירה של החברה בארה"ב

לאחר שאמש "חגגה" סודהסטרים את תוצאות הדוחות לרבעון הראשון של 2012, לאחר שפרסמה כי הרווח הנקי שלה עלה ב-84%, וההכנסות עלו ב-50.2%, לעומת הרבעון המקביל אשתקד, היום (ה') יוצאים בבית ההשקעות אופנהיימר בהמלצה חיובית במיוחד על החברה ומעניקים לה מחיר יעד של 55 דולר למניה - קרי, פרמיה של כ-52% על המחיר שבו היא נסחרת בשוק.

ג'וזף אלטובלו, אנליסט מוצרי הצריכה בבית ההשקעות, טוען כי לחברה היו תוצאות כספיות טובות מהצפי וכי היא העלתה את תחזית ההכנסות שלה לשנה הקרובה. עם זאת, אלטובלו מציין כי החדשה המרעישה באמת היא הודעתה של החברה לפיה היא החלה את משלוחי המוצרים שלה לרשת וול-מארט, אחת מהקמעונאיות הגדולות בארה"ב.

החברה הודיעה כי הפריסה של מוצריה ביותר מ-2,900 סניפי וול-מארט תושלם עד סוף החודש. אלטובלו מציין כי מהלך זה יוצא לפועל מוקדם מהצפויי ולכן עשויי להגביר את תהליך החדירה והסתגלות הצרכנים למוצרי החברה בארה"ב.

כאמור, החברה גם העלתה את תחזית ההכנסות שלה ל-2012, ב-33%, לעומת תחזית קודמת שהייתה נמוכה יותר - 28%, וכן העלתה גם את תחזית הרווח שלה ב-42%.

לכן, אלטובלו החליט להשאיר את מחיר היעד הגבוה שבעניק לחברה בעבר על 55 דולר למניה, קרי, כ-52% מעל המחיר שבו היא נסחרת כיום. כמו כן, אלטובלו מעלה את תחזית הרווח למניה של החברה ל-2.25 ב-2012.