חברת אלון סלולר תמכור את הסמארטפון פראדה של LG

עד היום, בית האופנה האיטלקי נמנע ממכירת הסמארטפונים הממותגים שלו בישראל ■ You Phone שבשליטת דודי ויסמן הודיעה על התחלת פעילותה היום

רשת הסלולר הווירטואלית החדשה של קבוצת אלון שבשליטת דודי ויסמן, You Phone, שהודיעה על התחלת פעילותה היום (א'), תחל למכור עוד החודש את מכשיר הפראדה של LG. מדובר בדגם השלישי האחרון מסדרת הפראדה הנמכרת תחת היצרנית הדרום קוראינית.

You Phone תמכור את הפראדה באופן בלעדי, כאשר המכשיר כולל מערכת הפעלה אנדרואיד מבית גוגל בגרסה 2.3.7 (ג'ינג'יירבירד), מסך בגודל 4.3 אינץ' ומעבד כפול ליבה במהירות 1 ג'יגה הרץ. המכשיר מגיע בעובי של 8.5 מ"מ, כולל מצלמה עם חיישן 8 מגה פיקסל וטכנולוגיית התקשורת NFC, המאפשרת חיבור לאביזרים שונים ולתשלומים. במקומות שונים בעולם, אפשר לרכוש איתו גם אוזניית בלוטות' התואמת בעיצוב לטלפון.

מלבד יכולות חומרה, מה שמעניין בדגם הזה הוא העיצוב המזכיר בצד האחורי שלו ארנקים של פארדה, כאשר גם הקופסה בה הוא מגיע היא אריזת מוצר אופנה ופחות של מכשיר טכנולוגי. ב-LG אפילו עיצבו את האייקונים והטפטים בממשק באותה אווירת מותג.

עד היום, בית האופנה האיטלקי נמנע ממכירת הסמארטפונים הממותגים שלו בישראל, מכיוון שהוא דרש שמכירות המכשיר יהיו בחנויות הביגוד שלו ולא בחנויות טלפונים סטנדרטיות. בפראדה החליטו להתגמש ולאפשר את מכירת הסמארטפונים שלהם בנקודות המכירה של You Phone.

עלות המכשיר תעמוד על 4,140 שקל (או 115 שקל ב-36 תשלומים).