ברקליס: "למרות הירידות, אפל תזנק 33% לרמה של 750 ד'"

לאחר שצנחה יותר מ-14% מאז השיא שרשמה לפני כחודש, אפל כעת זוכה לסקירה שורית במיוחד שמפרסם בנק ההשקעות ברקליס קפיטל ■ "אנו סבורים כי אפל ממשיכה להינות מצמיחה עולמית במכירות מכשירי הסלולר והטאבלטים שהיא מפתחת"

לאחר שצנחה יותר מ-14% מאז השיא שרשמה לפני כחודש, אפל כעת זוכה לסקירה שורית במיוחד שמפרסם בנק ההשקעות ברקליס קפיטל. בבנק ההשקעות מותירים את המלצת המניה על "קניה" ואת מחיר העיד על 750 דולר למניה, קרי, פרמיה של 33% מהמחיר שבו נסחרת המניה כיום.

בנג'מין רייזס, אנליסט הטכנלוגיה של בנק ההשקעות, מציין בסקירה את החדשות השליליות בכל הנוגע לענקית הטכנולוגיה. "מכירות מחשבי המקבוק ירדו ב-13.5% בחודש אפריל, לאחר ירידה של 16% במארס", כותב רייזס. "עם זאת, אנו סבורים כי אפל ממשיכה להינות מצמיחה עולמית במכירות מכשירי הסלולר והטאבלטים שהיא מפתחת".

רייזס אומר גם כי לחברה אופק חיובי במיוחד והיא צפויה להשיק מוצרים חדשים כבר ביוני הקרוב. כך למשל, היא תשיק בחודשיים הקרובים גרסאות מתקדמות של מחשבי המייקבוק-פרו ומייקבוק-אייר, שצפויים להוזלת מחיר משמעותית וכן, גרסה חדשה של מערכת ההפעלה שלה.

בברקליס מציינים גם כי מכשירי האייפד בעלי מסך ה-10 אינץ' יהוו מנוע צמיחה מרכזי עבור החברה בשני הרבעונים האחרונים, מאחר והם צופים גידול במכירותיהם.