מניית הערב: חברת ביומד ישראלית המזנקת 260%

החברה הודיעה כי השיגה פריצת דרך משמעותית בשיווק בדיקה רפואית ייחודית שהיא מפתחת ■ מחזור המסחר היומי שלה עומד על 2.9 מיליון מניות - יותר מ-8000% מעל מחזור המסחר היומי הממוצע שלה

חברת רוזטה ג'נומיקס (Rosetta Genomics), מזנקת הערב (ד') בוול סטריט בכ-260%, לאחר שדיווחה כי השיגה אבן דרך משמעותית בשיווק הבדיקות הרפאויות הייחודיות שהיא מפתחת.

נראה כי התנודתיות בחברת רוזטה ג'נומיקס, הנחשבת לאחת מחברות הביומד הישראליות הכושלות שהונפקו בשוק ההון האמריקני, היא דבר שבשגרה. החברה קרסה בתחילת ינואר למחיר שפל כמעט זניח של 18 סנט, לאחר 3 שבועות התאוששה למחיר של 27 סנט, ולאחר עשרה ימים נוספים, ובתוך יום מסחר אחד, הכפילה שוויה ונסגרה על מחיר של 55 סנט.

כאמור, החברה העוסקת בפיתוח ה-microRNA - בדיקה רפואית ייחודית המבוססת על מולקולות, הודיעה היום כי חברת נוביטס (Novitas) החליטה להתשמש בבבדיקות שהחברה מפתחת ובכללן גם ה-MiRview, המשמשת בין היתר לאבחון גידולים סרטניים.

החברה, בעלת שווי השוק הנמוך של 5 מיליון דולר בלבד, מזנקת הערב ביותר מ-340% ובמחזוק של 2.9 מיליון מניות - יותר מ-8000% מעל מחזור המסחר היומי הממוצע שלה ב-3 חודשים האחרונים.