גידול של 4% בנכסי יוליוס בר מתחילת השנה; גם בזכות ישראל

הבנק השוויצרי יוליוס בר, מסר כי היקף הנכסים המנוהלים הכולל של הבנק הסתכם בכ-268 פרנק שוויצרי נכון לאפריל 2012 ■ הגידול: בין היתר בגלל גידול בפעילות בגרמניה ובישראל

הבנק השוויצרי יוליוס בר, מסר כי היקף הנכסים המנוהלים הכולל של הבנק גדל בכ-4% מתחילת שנת 2012 ועומד, נכון לחודש אפריל השנה, על היקף של 268 פרנק שוויצרי (פר"ש).

מהבנק מוסרים, באופן מפתיע, כי העלייה בהיקף הכנסים המנוהלים התרחשה, בין היתר, על בסיס גידול עסקיה בגרמניה, כמו גם במזרח התיכון, בדגש סניפה החדש שנפתח בתל אביב, לפני מספר חודשים.

בנק יוליוס בר נוסד ב-1890 והינו מהבנקים הפרטיים הנודעים בשוויץ, הוא החבר הראשי בקבוצת יוליוס בר בע"מ, שמניותיה (סימול: BAER) נסחרות בבורסה השווייצרית (SIX) והינו חלק ממדד ה-SMI של 20 המניות השוויצריות הגדולות והנסחרות ביותר בבורסה השווייצרית.

ממקום מושבו בציריך מוביל את פעילות הבנק בישראל דן שגיא, שנכנס לתפקידו באוקטובר השנה כמנהל הגלובלי של ישראל, ואשר במסגרת תפקיד זה מנהל את הפעילות הישראלית בציריך, ז'נבה, סינגפור ותל אביב. רן היישטיין מכהן כמנהל הנציגות של הבנק בתל אביב.

יוליוס בר מעסיק יותר מ 3600 עובדים, הפרוסים גלובלית בכ- 40 מרכזים פיננסיים בולטים ב-20 מדינות, לרבות בציריך (מקום מטה החברה), ז'נבה, הונג קונג, לונדון, לוגאנו, דובאי, מילאנו, מונקו, מונטבידאו, מוסקבה, פרנקפורט וסינגפור.