מתכננים פרישה? 5 מניות דיבידנד עם תשואה של עד 16%

במגזין "פורבס" ערכו עבורכם רשימה של מניות דיבידנד יציבות המעניקות תשואה גבוהה יחסית ■ ב"פורבס" מציינים כי המניות שהם הרכיבו הן מניות הדיבידנד עם הדירוג הגבוה ביותר ומככבות גם באתר הכלכלי הפופלרי ValueForum

מתכננים לפרוש לפנסיה בקרוב ומחפשים להשקיע בנכסים שמרנים שיניבו לכם תשואה של יותר מ-1%-2% בשיעור שנתי? (כפי שמציעים הפקדונות הבנקאיים או האג"ח הממשלתיים), במגזין "פורבס" ערכו עבורכם רשימה של מניות דיבידנד בעלות תשואת דיבידנד גבוהה יחסית של עד כ-16%.

ב"פורבס" מציינים כי המניות שהם הרכיבו הן מניות הדיבידנד הטובות ביותר עם הדירוג הגבוה ביותר ומככבות גם באתר הכלכלי הפופלרי ValueForum המשמש כפורום עבור יותר מ-1,200 משקיעים ואנליסטים.

1.שברון (Chevron) - ענקית האנרגיה האמריקנית מדורגת במקום הראשון במדד הדאו ג'ונס מבחינת תשואת הדיבידנד שהיא מחלקת - 3.5%. שברון עוסקת בחיפוש והפקה של נפט וגז וכן מפעילה גם רשת של תחנות דלק בצפון אמריקה. שווי השוק של החברה הוא 204.2 מיליארד דולר והיא נסחרת במכפיל של 7.6.

2. אינטל - תשואת הדיבדנד שמחלקת ענקית התוכנה היא 3%, עניין שמדרג אותה במקום הראשון במדד הנאסד"ק מבינה זו. אינטל מייצרת מעבדים ורכיבים אלקטרונים הקיימים במחשבים אישיים בטאבלטים ובסמארטפונים. שווי השוק של החברה מגיע ל-139 מיליארד דולר והיא נסחרת במכפיל רווח של 10.4.

3. Norfolk Southern (סימול:NFC) - מייצרת ומתחזקת את רשת מסילות הרכבת בארה"ב ומציעה תשואת דיבידנד של 2.6% ושווי השוק שלה הוא 26.5 מיליארד דולר.

4. American Capital Agency (סימול: AGNC) - חברה העוסקת בעיקר בהשקעות נדל"ן. שווי השוק שלה הוא 9.31 מיליארד דולר. החברה מחלקת דיבידנד של 1.25 דולרים ותשואת הדיבדנד מגיעה ל-16.1%.

5. American Capital Mortgage (סימול:MTGE) - קרן העוסקת בהשקעות נדל"ן ובמשכנתאות. שווי השוק של החברה הוא 550 מיליון דולר והיא מחלקת דיבידנד של 90 סנט למניה. תשואת הדיבידנד שלה גבוהה ועומדת על 15.6%.