חשד: בני זוג מקיסריה העלימו מסים במיליון שקל

מהודעה שפרסמה רשות המסים עולה כי השניים, באמצעות חשודים אחרים, היו אחראים לפתיחת החברות ורישום "איש קש" כבעלים בשתיים מהחברות ■ עפ"י החשד, בני הזוג הפיצו חשבוניות מס פיקטיביות בכוונה להונות את רשות המסים

בני הזוג, אסנת ויאיר דסה, חשודים בגרימת נזק לקופת המדינה בהיקף של כמיליון שקל, על ידי העלמת עסקאות, הפצה וקיזוז של חשבוניות מס פיקטיביות, כך עולה מהודעה שפרסמה היום (ג') רשות המסים. בית משפט השלום בחיפה, כב' השופט א.סלאמה, סגן נשיא, שחרר היום את השניים תחת מגבלות.

במחלקת הביקורת של משרד מע"מ ומס קניה בחיפה, נערכה ביקורת חקירתית בחשד להעלמת עסקאות, הפצה וקיזוז של חשבוניות מס פיקטיביות במספר חברות קש שפתחו השניים: "שניצלים מסעדה ביתית וקייטרינג", "י.ד. שניצלים שירותי הסעדה" ו"בית איט אמיתית".

מהבקשה עולה כי השניים, גם באמצעות חשודים אחרים, היו אחראים לפתיחתן של החברות ורישום "איש קש" כבעלים בשתיים מהחברות, זאת ע"מ להסוות את פעילות החברות.

כמו כן, על-פי החשד, הפיצו החשודים חשבוניות מס פיקטיביות על שם הפירמה "ג'י ספוט פרימיום דיזיין בע"מ" - סיטונאית בגדים, תוך שימוש במספרי החברות הנ"ל, מתוך כוונה להונות את רשות המסים ולהתחמק מתשלום מס אמת.