צפו: סרטון הצעת הנישואים שהביא מיליון צפיות ביומיים

יצחק לאמב מפורטלנד סיפר לחברתו שהם הולכים לארוחת ערב, אך במקום הושיב אותה במושב האחורי של רכבו ונתן לה אוזניות ■ כשברקע היא שומעת את השיר "להתחתן איתך" החל הרכב לנסוע, ומולה הועלו סצנות שונות של הצעות נישואים

יצחק לאמב, צעיר תושב פורטלנד, ארצות-הברית, החליט להפתיע את חברתו איימי פרנקל בצורה מקורית: הוא גייס את חבריו השחקנים לאחת מסצינות הצעת הנישואים המקוריות שנראו בשנים האחרונות - והרים הפקה שלא תישכח שנים רבות.

בינתיים זכה הסרטון, שהופץ ביו-טיוב לפני יומיים בלבד, ליותר ממיליון צפיות.

לאמב הזמין את חברתו בת ה-33 לארוחת ערב בבית הוריו, אלא שעד מהרה התברר לה שאוכל לא יהיה שם. הוא הושיב אותה במושב האחורי של רכבו המסחרי, פתח את דלתותיו והניח אוזניות על ראשה. כשחברו הטוב מצלם מאחוריה את המתרחש - נתן את האות, והרכב התחיל לנסוע בקו ישר ברחוב בו מתגוררים ההורים.

לאמב לחץ "פליי" במכשיר ההאזנה אליו היו מחוברות האזניות שלראשה של חברתו, ושירו של ברונו מארז "להתחתן איתך" (Marry you) החל להתנגן באזניה. בתזמון מושלם החלו להופיע מולה חבריו של לאמב, במופע "ליפ-דאב" מתוזמן ומרשים, כשהם מציגים סצנות שונות ומרגשות של הצעות נישואים.

לבסוף, כשכולם ניצבים בפניה וסוללים את הדרך ללאמב עצמו (שהספיק להחליף בינתיים לבגדי חתן) - כרע לאמב ברך והציע נישואים. פרנקל ההמומה והבוכייה ניצבה מולו, אמרה "I Do", וכך הסתיים המופע המרשים.