מישורים סוגרת רבעון: רווח נקי של כ-39.7 מיליון שקל

הכנסות מישורים ברבעון הסתכמו לכ–124.8 מיליון שקל, גידול של 142% ביחס לתקופה מקבילה

חברת מישורים , אשר הינה בעלת השליטה בסקייליין הפועלת בחבל אונטריו שבקנדה בפיתוח נדל"ני למגורים משולב באתרי מלונאות ונופש, פותחת את שנת 2012 עם תוצאות טובות ברבעון הראשון.

הכנסות מישורים ברבעון הסתכמו לכ-124.8 מיליון שקל, גידול של 142% ביחס לתקופה מקבילה. הגידול נבע בעיקר כתוצאה מגידול בפעילות של המגזר המלונאי והכללת דיהירסט לראשונה ברבעון הראשון של השנה.

הרווח הגולמי ברבעון הסתכם בכ-23.5 מיליון שקל, גידול של 151% ביחס לתקופה מקבילה. 82.3% מהרווח הגולמי מקורו בקנדה. שיעור הרווח הגולמי הכולל עמד על 18.8%.

ברבעון הראשון של 2012 ישנה תוספת שווי הוגן על עלות צירוף עסקים (קליבלנד) בהיקף של 65.1 מיליון שקלים, ברבעון המקביל ישנה תוספת שווי הוגן על עלות צירוף עסקים (דירהירסט) בהיקף של 67.9 מיליון שקלים.

הרווח התפעולי ברבעון הסתכם בכ-76.6 מיליון שקל, גידול של כ-9.7% ביחס לתקופה מקבילה. הרווח הנקי ברבעון הסתכם בכ-39.7 מיליון שקל, בדומה לרווח של 40.1 מיליון שקלים בתקופה המקבילה.

גיל בלוטרייך, נשיא מישורים: "אנו מסכמים רבעון נוסף של צמיחה מהירה ויצירת ערך במישורים ופותחים את שנת 2012 עם נתונים פיננסים מרשימים. לאחר שבשנים האחרונות הכשרנו מלאי נדל"ני לייזום בהיקפים גדולים בקנדה והתחלנו במכירות משמעותיות בשנה שעברה, אנו רואים ברבעון הראשון המשך הכרה בהכנסות וברווח מתחום זה. אנו ממשיכים במהלך האסטרטגי של מישורים בארה"ב ובונים מנוע צמיחה נוסף שהתחיל לייצר לחברה תזרים וערך. אסטרטגיה זו כוללת מיקוד והתמחות ברכישת מרכזים מסחריים רב-שימושיים המתאימים למגוון עסקים רחב מאד".

"אנו מנצלים את מצב השוק וקונים מרכזים מסחריים במחירים אטקרטיביים אשר מושכרים חלקית ומניבים כבר היום תשואה דו ספרתית. לאחר מכן, אנו מבצעים השבחה מהירה הכוללת העלאה של שיעורי התפוסה והתזרים לחברה אשר יוצר שווי גבוה יותר לנכס. בהסתכלות קדימה, אנו ממוקדים במכירה מואצת של דירות ומגרשים באתרים השונים, אנו שמים דגש לגידול בהיקפי הפעילות המלונאית ושיפור רווחיותה, ובמקביל מאתרים הזדמנויות השקעה אטרקטיביות תוך בניית מנוע הצמיחה של החברה בארה"ב - כל זאת במטרה לייצר ערך רב לבעלי המניות של החברה".