מתכונן לבחירות: יאיר לפיד גייס תרומות בכ-147 אלף שקל

מרבית התורמים של לפיד מתגוררים בתל-אביב ובסביבתה: סביון, רמת-השרון, כפר שמריהו ופתח-תקווה

יאיר לפיד העומד בראש תנועת "יש עתיד", גייס עד כה כ-147 אלף שקל - כך עולה מדיווח שהעביר לפיד למבקר המדינה. עד כה תרמו ללפיד 15 תורמים בסכומים הנעים בין 9,100 שקל ל-10,000 שקל. מרבית התורמים של לפיד מתגוררים בתל-אביב ובסביבתה: סביון, רמת-השרון, כפר שמריהו ופתח-תקווה. תורמים אחרים מתגוררים בניו-יורק ובפריז.

על התורמים נמנים שני בני משפחת רוטשילד - נתנאל ואסתר דה רוטשילד מניו-יורק שתרמו כל אחד סכום של 2,500 דולר. דוריס, רעייתו של איש העסקים ומקורבו של לפיד, דני טוקטלי, תרמה ללפיד 10,000 שקל, וכך גם עדנה טוקטלי. משפחתו של דני טוקטלי היתה הבעלים של חברת הביטוח אריה, היום חלק מכלל ביטוח.

טוקטלי ולפיד חברים שנים רבות, והם נוהגים לבלות יחד במועדון הגנקי התל-אביבי. אחותו הגדולה של לפיד שנהרגה בתאונת דרכים היתה חברתה הטובה של אחותו של טוקטלי ומשם הקשר החזק בין שתי המשפחות. בנוסף, בין התורמים ניתן למצוא גם את שמעון וינטרוב ורונן פלד מבראק קפיטל, שניהם קשורים עסקית וחברתית לטוקטלי.

בין התורמים נמצא גם שמם של איש העסקים ובנו של מוקה לימון, מפקד חיל היום לשעבר, צבי לימון ואימו רחל. השניים העניקו ללפיד 10,000 שקל כל אחד. בנוסף מוזכרים שמותיהם של יעקוב מיצ'וניק, מרים שמואלוביץ', מיכל ודוד ליטווק, דפנה זמיר, דוד לוסטיג ופייר ולה.