ביזנס אינסיידר: "ארבעת הימים הקרובים יהיו גדולים"

כך מהדהדת היום כותרת באתר הפיננסי "ביזנס אינסיידר" ■ אילו אירועים ונתונים משמעותיים צפויים להתרחש בכלכלה העולמית בימים הקרובים?

"ארבעת ימי המסחר הקרובים הולכים להיות גדולים", כך מהדהדת היום (ג') כותרת באתר הפיננסי "ביזנס אינסיידר". ואכן, בימים הקרובים צפויים להתפרסם שלל נתוני מאקרו מהותיים באירופה ובארה"ב, אשר כלכלנים רבים כי יעניקו כמכלול תמונה שלמה יותר על מצב הכלכלה הגלובלית.

כך למשל, היום צפוי להתפרסם מדד קייס-שילר, העוקב אחר מכירות הבתים ב-20 מחוזות מרכזיים בארה"ב, בנוסף למדד אמון הצרכנים במדינה. מדד אמון הצרכנים צפוי לעלות לרמה של 69.8 נקודות, לעומת אומדן קודם של 69.2 נקודות.

וביומיים שלאחר מכן, מציינים ב"ביזנס אינסיידר", צפו ל"סופר-בול של נתונים": נתוני מדד מנהלי הרכש בארה"ב ובאירופה, כמו גם נתוני מכירות כלי הרכב וכמובן - דוח התעסוקה האמריקני לחודש מאי, שכמדי חודש ירכז עניין רב.

דוח התעסוקה, לפי קונצנזוס האנליסטים בוול סטריט, צפוי להצביע על יצירה של 152 אלף משרות חדשות - שיפור משמעותי לעומת 115 אלף משרות שנוצרו באפריל.

"המצב באירופה נזיל כפי שלא היה מעולם", מסכמים בביזנס, ומבהירים כי הימים הבאים חשובים במיוחד עבור המשקיעים. "בהמשך השבוע השווקים יגיבו גם לחדשות מספרד ולנתוני המאקרו".