פרטנר מציעה חבילה ללא הגבלה מהנייד ומהטלפון הביתי

מציעה חבילת דקות ו-SMS ללא הגבלה מהנייד עם 1 ג'יגה גלישה ב-135 שקל בחודש, וחבילת דקות ללא הגבלה מהטלפון הביתי ב-35 שקל

התחרות בשוק התקשורת הולכת ומחריפה. החל מיום ראשון הקרוב משיקה חברת פרטנר תוכנית משולבת ללא הגבלה מהנייד ומהטלפון הביתי.

במסגרת זו מציעה פרטנר חבילת דקות ו-SMS ללא הגבלה מהנייד עם 1 ג'יגה גלישה ב-135 שקל בחודש, וחבילת דקות ללא הגבלה מהטלפון הביתי ב-35 שקל בחודש.

במהלך החודש האחרון ערכה החברה ניסוי במרכזי השירות והמכירה ובמוקדי הטלמרקטינג, וממנו עולה כי רמת שביעות-הרצון של הלקוחות גדלה משמעותית כאשר ניתן מענה משולב מהנייח ומהנייד המאפשר שימוש ללא הגבלה.

יעקב קדמי, מנהל חטיבת השיווק התוכן ומנועי הצמיחה של פרטנר, ציין היום (ה') כי "התוכנית המוצעת היום משקפת את היכולות שלנו לאפשר ללקוח לדבר ולסמס ללא הגבלה מהנייד - ובפעם הראשונה לשלב גם את הטלפון הביתי ולהשתמש גם בו ללא הגבלה. התוכנית תאפשר ללקוח לחסוך מאות שקלים בשנה".

שירות ההתקנה בתיאום מול הלקוח יבוצע על-ידי טכנאים מוסמכים עובדי פרטנר , ללא תשלום. תעבורת השיחות הקוויות ניתנת באמצעות טכנולוגית ה-VOB ומתאפשרת על-ידי התקנת ה-smart box.

עוד מציעה פרטנר הקפצת שיחה מהנייד לנייח - שירות המאפשר לענות לשיחות הנכנסות מטלפון הסלולרי של אורנג' באמצעות הטלפון הקווי ולהפך. עלות smart box לחיבור לקו הנייח של אורנג' 504 שקל (14 שקל לחודש ל-36 חודשים). המחיר לתוכנית UL מהנייד כוללת הטבה של 14 שקל למשך 12 חודשים.