נץ בונדס אישרה העברת 50% מלונות אפריקה ישראל

ובכך השלימה נץ בונדס יחד עם גבי כתרי, את רכישת 50% ממלונות אפריקה ישראל תמורת 180 מיליון שקל ■ עם השלמת ההליך תחזיק נץ בונדס ביחד עם גבי כתרי ב-50% ממניות מלונות אפריקה ישראל באמצעות השלד הבורסאי "עמליה"

האסיפה הכללית של נץ בונדס אישרה את העברת 50% ממלונות אפריקה ישראל לחברה ובכך השלימה נץ בונדס יחד עם גבי כתרי, את רכישת 50% ממלונות אפריקה ישראל תמורת 180 מיליון שקל.

במסגרת העסקה יעבירו בעלי השליטה בנץ בונדס את אחזקתם במלונות אפריקה ישראל לידי נץ בונדס.

עם השלמת ההליך תחזיק נץ בונדס ביחד עם גבי כתרי ב-50% ממניות מלונות אפריקה ישראל באמצעות השלד הבורסאי "עמליה" - שנרכש על ידה לצורך כך.

לפני כשנה החליטה נץ בונדס לרכוש 50% ממניות מלונות אפריקה ישראל אשר נמחקה מהמסחר בתל אביב בשנת 2007. התמורה שתשלם נץ בונדס עבור האחזקה במלונות אפריקה ישראל שווה לכ - 180 מליון שקל, סכום אותו שילמו בעלי השליטה הנוכחיים.

בבעלות חברת מלונות אפריקה ישראל כ- 10 בתי מלון בישראל המופעלים תחת המותג "CROWN PLAZA" ו- "HOLIDAY INN" .

רכישה זו באה לאחר שלפני כשבוע הודיעה נץ בונדס על השלמת העסקה לרכישת השליטה בחברת ישראל מנדלסון מקבוצת קמ"ן העוסקת בתחום התשתיות, גז והולכת זורמים. הרכישה התבצעה תמורת 80 מליון ש"ח, כאשר 65 מיליון ש"ח הינם עבור רכישת השליטה, ו-15 מיליון ש"ח הינם בגין העמדת הלוואה למנדלסון הדרושה לצורך פעילותה.

צבי איציק, מנכ"ל נץ בונדס, אמר עם השלמת העסקה: "במלונות אפריקה ישראל גלום פוטנציאל רב הן בתחום הניכסי והן בתחום התפעולי. אנו מאמינים שההשקעות האחרונות שבוצעו על ידי החברה יאפשרו למשקיעים בחברה להיחשף למגוון השקעות מניבות