פראדה פון של LG - סמארטפון מעוצב וממותג

הסמארטפון השלישי מסדרת הפראדה של LG מגיע בפעם הראשונה למכירה מסודרת בישראל ■ הפראדה פון הוא סמארטפון מעוצב מאוד, שמתאים למי שמחפש שהמכשיר שלו יהיה שונה במיתוג מטלפונים אחרים בשוק

סדרת הפראדה של LG קיימת כבר מספר שנים בעולם, אבל הסמארטפון השלישי של החברה מגיע בפעם הראשונה למכירה מסודרת בישראל. עד לפראדה 3.0, סירב בית האופנה האיטלקי למכור את המכשיר בארץ, מכיוון שהוא דרש שהטלפון יימכר רק בחנויות החברה. חנויות כאלו אין בישראל, כך שמשום מה, מגיע הדגם היוקרתי למכירה בחברת הסלולר החדשה You Phone (אלון סלולר), בה המכשירים נמכרים בסופרמרקטים.

מסך: מסך המכשיר הוא בגודל 4.3 אינץ', כאשר עוצמת התאורה האחורית שלו עומדת על 800 nit. מדובר בנתון גבוה במיוחד, שמספק לו רמת בהירות נחמדה מאוד לצפייה באור שמש ישיר.

ממשק: הפראדה פון עובד על מערכת ההפעלה של גוגל: אנדרואיד בגרסה 2.3.7. הממשק שיושב מעל האנדרואיד, קיבל מראה מיוחד לעומת שאר הסמארטפונים של LG. פראדה בחרה לבנות ממשק שחור-אפור עם ווידג'טים (מיני יישומים) ואייקונים באותו עיצוב. ניתן גם לשנות את האייקונים של האפליקציות שהורדו למכשיר למראה המתאים יותר לממשק.

מצלמה: 8 מגה פיקסל, מיקוד אוטומטי ופלאש. התמונות באור יום בינוניות ובלילה מאוד מגרוענות. הפריע לנו שברירת המחדל היא שהמצלמה נפתחת לכיוון הצילום העצמי, ולא מצאנו דרך לשנות את זה באופן קבוע.

חומרה: המעבד הוא כפול ליבה במהירות 1 ג'יגה הרץ, נתון לא מספיק גבוה לטעמנו. יכולות הליבה הכפולה לא באמת עובדות כאן, כמו במכשירים אחרים הפועלים על ג'ינג'יירבירד. המכשיר סבל מאיטיות מסוימת בהפעלת מספר אפליקציות בו זמנית. יש התקן של תקשורת האלחוט לטווח קצר - NFC, המשמשת לחיבור להתקנים ניידים.

עיצוב: הפראדה פון מגיע באחת הקופסאות המשוקעות שראינו מבחינת העיצוב. החברה יוצרת חוויית קנייה של תכשיט ולא של טלפון. הסמארטפון בנוי בצורה מלבנית שחורה, שמזכירה את רוב מכשירי המגע הנמצאים בשוק, פרט לכך שבחלק העליון ובגב המכשיר מופיע הלוגו של פראדה, בצורה שכמעט לא מרגישים בקיומו. גב המכשיר מעוצב במראה של עור שחור מחוספס, בדומה לארנקי החברה.

בשורה התחתונה: הפראדה פון הוא סמארטפון מעוצב מאוד, שמתאים למי שמחפש שהמכשיר שלו יהיה שונה במיתוג מטלפונים אחרים בשוק.

מחיר: 4,140 שקל (או 115 שקל ב-36 תשלומים) ברשת יו פון; 3,500 שקל דרך היבואן - ברימאג תקשורת.

ציון: 8.