גולן טלקום על תלונות הלקוחות: "חסרים 100 נציגי שירות"

לקוחות מציפים את קיר הפייסבוק של גולן טלקום: "לא מצליחים להשיג אתכם כבר ימים" ■ "13 ימים בלי שיחות נכנסות מסלקום, פלאפון והוט" ■ יש גם מפרגנים: "שכחתם איך הגדולות מצצו לכם ת'דם? רוצים להיות פראיירים? תחזרו לעלוקות"

מיכאל גולן, מנכ"ל חברת הסלולר החדשה גולן טלקום, מתנצל היום (ב') בפני הלקוחות החדשים שהצטרפו לחברה על הקושי בהשגת נציגי שירות במוקד שירות הלקוחות, ומודה כי החברה, שהשיקה חבילת "הכול כלול" ב-99 שקל לחודש, לא נערכה כראוי.

"חסרים לנו 100 נציגי שירות, ואנחנו מגייסים אותם כעת", אמר גולן בשיחה עם גבי גזית ב"רדיו ללא הפסקה". כאשר נשאל מהו זמן ההמתנה לנציג שירות, אמר גולן: "זה לא כמה דקות, זה יותר גרוע מזה".

גזית שאל את גולן מדוע החברה לא גייסתה קודם את העובדים ואז השיקה את השירות, וגולן ענה: "קודם כל, כשהשקנו היינו מוכנים עם עשרות נציגי שירות. נכון שהיו חסרים לנו, אבל ההרשמה אצלנו היא רק דרך האינטרנט, ונציג השירות נועד רק כדי לטפל בבעיות. דבר שני - היה גל של מצטרפים, ותודה רבה לכל המצטרפים. בעוד יום או יומיים ניתן את המספר המדויק של המצטרפים. אני חושב שבהיסטוריה לא היה גל כזה חזק".

בדיקת "גלובס": בגולן טלקום ממתינים על הקו 17 דקות

בדף הפייסבוק של גולן טלקום ניתן למצוא תלונות רבות של לקוחות זועמים, כאשר חלק מהתלונות כבר פורסמו ב"גלובס" לאחרונה. "13 ימים בלי שיחות נכנסות מסלקום, פלאפון והוט, ואין פתרון... כל הכבוד לכם", כתב אחד הלקוחות בדף הפייסבוק של גולן טלקום. לקוח אחר כתב: "אני מנסה ימים להשיג אתכם, מה קורה?".

אחד המגיבים הביט לדשא של השכן וכתב: "לכל המתלוננים - בהוט מובייל התקלות יותר חמורות".

אך חלק מהמגיבים דווקא העידו שהם מרוצים מהשירות. משה, שבחר לא לבצע ניוד, כתב: "לי יש שני קווים פועלים מצוין, כולל אינטרנט. אני לא עשיתי ניוד אלא קו חדש. יש לכם זיכרון קצר. שכחתם כמה החברות הגדולות מצצו לכם ת'דם? אז אם אתם רוצים להיות פראיירים, תחזרו לעלוקות שלכם".